Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1905599&tid=145631&author=Eric BB]haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..[/rquote]
[rquote=1905687&tid=145631&author=louwe 16 klepper][rquote=1905599&tid=145631&author=Eric BB]haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..[/rquote]
beter kijken ik heb alleen nog maar manta,s gezien
die concuren kunnen met een corrado
volgende x beter je kenteken verstoppen
mischien trap ik der dan wel in:jerry:jerry[/rquote]
@louwe 16 klepper .. je was de enige die scherp was haha..
En jah.. de Corrado was idd een flop.. maar dit kwam puur door zn dure prijs. :agent
Als ik de Manta moet vergelijken met de Corrado.. ik heb elektrische ramen en de open dak.. elektrische vergrendeling en veel vermogen.. Het geluid van de auto is gewoon zeer mooi en apart.. Stuurbekrachtiging en centrale vergrendeling.. Dit zijn allemaal dingen die ik dan zou moeten missen..
Dus aan jullie.. Waarom zou ik Manta gaan rijden boven de Corrado?
[rquote=1906398&tid=145631&author=mantamafkees01]Al die opties kun je ook inbouwen in de Manta, maar als je nooit Manta hebt gereden ken je het gevoel ook niet.
Dus laat mij maar lekker in mn Manta rijden met 110 pk en handslingers en ARKO. [/rquote]
jij hebt 300 manta's gehad en heb er nog nooit in 1 mogen rijden dus ken het gevoel niet..:swear alleen een paar mogen slepen
[rquote=1905599&tid=145631&author=Eric BB]haha.. sorry jongens.. het was idd een 1 april grapje.. Ik heb nog steeds geen ideale Manta gezien die kan concureren met de Corrado..[/rquote]
Ieder ze smaak,
Maatje van me rijdt ook een heeeule mooie corrado 16v g60, met genoeg pk's..