E EVD Komt weleens kijken 16 jun 2011 #1 Overgewaaid van het volksvorum; post hier je foto van je auto e.d. vooor je hem onder handen heb genomen, en dan een foto van je auto als die klaar is ik trap af! VAN: NAAR: *alle eer naar piele*
Overgewaaid van het volksvorum; post hier je foto van je auto e.d. vooor je hem onder handen heb genomen, en dan een foto van je auto als die klaar is ik trap af! VAN: NAAR: *alle eer naar piele*
E Erwin_Astra Post best veel 19 jun 2011 #2 mijn oude astra, lekker bescheiden gehouden :thumbup van: Uploaded with ImageShack.us naar: Uploaded with ImageShack.us
mijn oude astra, lekker bescheiden gehouden :thumbup van: Uploaded with ImageShack.us naar: Uploaded with ImageShack.us
E Erwin_Astra Post best veel 19 jun 2011 #3 mijn oude astra, lekker bescheiden gehouden :thumbup van: Uploaded with ImageShack.us naar: Uploaded with ImageShack.us
mijn oude astra, lekker bescheiden gehouden :thumbup van: Uploaded with ImageShack.us naar: Uploaded with ImageShack.us
B bigmike Komt hier geregeld 18 jun 2011 #6 Nou ik ook dan maar even met mijn trots :wors voor en na en we zijn nu al weer bezig om hem weer te veranderen. er komt een verbredingsset op en een standaard voorbumper met riegerlip
Nou ik ook dan maar even met mijn trots :wors voor en na en we zijn nu al weer bezig om hem weer te veranderen. er komt een verbredingsset op en een standaard voorbumper met riegerlip
B bigmike Komt hier geregeld 18 jun 2011 #7 Nou ik ook dan maar even met mijn trots :wors voor en na en we zijn nu al weer bezig om hem weer te veranderen. er komt een verbredingsset op en een standaard voorbumper met riegerlip
Nou ik ook dan maar even met mijn trots :wors voor en na en we zijn nu al weer bezig om hem weer te veranderen. er komt een verbredingsset op en een standaard voorbumper met riegerlip
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 19 jun 2011 #10 @KadAstra-EF wrote:Ik heb het idee dat wit weer helemaal terugkomt...... Dit even -offtopic beste medeforummers. Rik In Belgie is dat al lang, bijna de helft van de tuning auto's zijn wit...
@KadAstra-EF wrote:Ik heb het idee dat wit weer helemaal terugkomt...... Dit even -offtopic beste medeforummers. Rik In Belgie is dat al lang, bijna de helft van de tuning auto's zijn wit...
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 19 jun 2011 #11 @KadAstra-EF wrote:Ik heb het idee dat wit weer helemaal terugkomt...... Dit even -offtopic beste medeforummers. Rik In Belgie is dat al lang, bijna de helft van de tuning auto's zijn wit...
@KadAstra-EF wrote:Ik heb het idee dat wit weer helemaal terugkomt...... Dit even -offtopic beste medeforummers. Rik In Belgie is dat al lang, bijna de helft van de tuning auto's zijn wit...
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 17 jun 2011 #20 van stokverrot: naar niet meer stokverrot: :jerry