Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

hahahah tis voorlopig nog mega tegen polen hahaahah ik ajax hij feyenoord .. ik opel en hij euh k durf t nie eens te zeggen hier whahahahaah

@biancaatje wrote:hahahah tis voorlopig nog mega tegen polen hahaahah ik ajax hij feyenoord .. ik opel en hij euh k durf t nie eens te zeggen hier whahahahaah

Daihatsu? :-?

ja he hahahahahahah voorlopig helaas nog da vuilniswagen merk maj k ken heul lief kijken whahahahah :jerry hij kom wss wel dagje sevenum dus kom vas wel goed

@smileyspeedster wrote:@biancaatje wrote:val lwe mee zegt ie dan nog whahahahahahahahah egt he die foto is 6x geqoute ofzo :jerry

Je weet anders verdomd vlug weer een stuk van de aandacht terug te snoepen. ;)

Je zou bijna denken dat ze wil dat we haar foto ook 6 keer quoten :hmmz :jerry

hahahahahahaha tis hier ook nooit goed :jerry ask niks la horen krijg ik gezeur ask wel wa tik krijg ik gezeur en dan zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn whahahhaahahah :jerry

kan je ook op 2 manieren op vatten kadastra ;) wel humor trouwens mijn oude naam hier was astrakadettje omgedraaidje van jouwe hahaha

joa he hahahaha meer tijd om handen nu ;) nja meer hahahahaha ben al weer druk bezig met papierwerk voor sevenum .. ondertussen met de kids bezig .. ander huis zoeken (weet er niemand leuk huis met 4 slaapkamers regio purmerend ofzo hhahahahahah) en aan t kijken om in noord holland een meeting te organiseren

Terug
Naar boven