Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

nog ff? met dit weer mag je nog wel wachten tot eind augustus gok ik hahaha..of staan ze op zolder met zn 200-en? king: :jerry

@Fct_blondi wrote:@dion87 wrote:komt gewoon omdat ze nog nooit heeft meegereden, dus ze weet neit wat ze mist :P

jeetje, neem je mams een keer mee op pad dan?! :thumb

hahaha, zal ze leuk vinden.. dan koopt ze straks ook nog een turbo :P

@Fct_blondi wrote:nog ff? met dit weer mag je nog wel wachten tot eind augustus gok ik hahaha..of staan ze op zolder met zn 200-en? king: :jerry

inderdaad, met dit weer gebeurt er bar weinig.. maar denk dat er in augustus ook geen zomer meer komt hoor, die is gewoon weg bezuinigt :jerry

hahaha maar dat gebeurt toch niet, me ouders hebben nu een Astra H station met een 1.8 maar die staat meer stil dan dat ze kilometers maken.

mocht wel ff tijd worden dervoor, moet namelijk ook nog poetsen enzo :P

naja, ze hebben iig t goede merk :thumb

klopt, das ook wel fijner als t goed weer is, EN blijft!! zal voor je duimen..niet te hard poetsen, straks weer last van je schouder enzo.. :jerry

ik merk het idd..goed bezig! ;) maar deze dame gaat ff stukje toeren en dan slapen..nachtdienst deze week, ik mag vanavond om 23.00 weer beginnen.. ;)

succes met je plantjes enzo haha :afro

ah k vind t niet vervelend..vorige week moest k van 07.00-15.00..dat vind ik erger, zo vroeg uit bed haha ;)

maar thanks he!! king:

Dan zal ik ook maar eens een fotoke plaatsen van mezelf

Foto-6WIP38DT.jpg

Dit ben ik dus ;)

@Fct_blondi wrote:ah k vind t niet vervelend..vorige week moest k van 07.00-15.00..dat vind ik erger, zo vroeg uit bed haha ;)

maar thanks he!! king:

Dat zijn tijden daar zou ik zo voor tekenen :shock:

Ik werk nu iedere van van 2.00 tot een uurtje of 15.30.......... :swear

Bevalt me prima vroege dienst begin zelf om 5:45 en ben als het niet te druk is om 14:45 klaar, zo heb je tenminste nog wat aan je middag.

Terug
Naar boven