K KadAstra-EF Forumbewoner 24 okt 2013 #4.982 Hee Bianca, Jij had niks te doen toch ? Wil je mn F schoonmaken ? Rik :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 24 okt 2013 #4.983 wa denk je? dat car wrappen is me te duur, ik doe het wel zo?
D dion87 Hoort bij de inboedel 24 okt 2013 #4.984 @KadAstra-EF wrote:Hee Bianca, Jij had niks te doen toch ? Wil je mn F schoonmaken ? Rik :jerry RALLYE!!
@KadAstra-EF wrote:Hee Bianca, Jij had niks te doen toch ? Wil je mn F schoonmaken ? Rik :jerry RALLYE!!
S soepkiepe Forumbewoner 24 okt 2013 #4.985 hier in drenthe word er van de boeren verwacht dat wanneer ze met de tracktor de weg op gaan ze het meeste vuil van de banden e.d weg halen. ook word er verwacht dat ze de wegen schoon maken indien goed versmeerd. (word verwacht.. gebeurd dus lang niet altijd )
hier in drenthe word er van de boeren verwacht dat wanneer ze met de tracktor de weg op gaan ze het meeste vuil van de banden e.d weg halen. ook word er verwacht dat ze de wegen schoon maken indien goed versmeerd. (word verwacht.. gebeurd dus lang niet altijd )
B biancaatje Loopt hier de deur plat 24 okt 2013 #4.986 waarom ik weer ....... :wtf :jerry en nu kan t zoiezo niet .... lig ziek op de bank in me uppie zielig te zijn :???:
waarom ik weer ....... :wtf :jerry en nu kan t zoiezo niet .... lig ziek op de bank in me uppie zielig te zijn :???:
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 okt 2013 #4.987 Ik heb mn F toch maar zelf gewassen : Nu is ie ook weer Forumwaardig :jerry Rik
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 25 okt 2013 #4.988 ik scrol zo naar beneden, en de vieze foto en de schone foto wijken bijna niet af.... :jerry dacht even dat ik een geanimeerde foto zag. :thumb
ik scrol zo naar beneden, en de vieze foto en de schone foto wijken bijna niet af.... :jerry dacht even dat ik een geanimeerde foto zag. :thumb
B biancaatje Loopt hier de deur plat 25 okt 2013 #4.989 wie i wie komt er koppie soep brengen ? :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 25 okt 2013 #4.990 @FnF_racer wrote:ik scrol zo naar beneden, en de vieze foto en de schone foto wijken bijna niet af.... :jerry dacht even dat ik een geanimeerde foto zag. :thumb de put is alleen wat verplaatst haha
@FnF_racer wrote:ik scrol zo naar beneden, en de vieze foto en de schone foto wijken bijna niet af.... :jerry dacht even dat ik een geanimeerde foto zag. :thumb de put is alleen wat verplaatst haha
G Ghanz Forumbewoner 25 okt 2013 #4.991 @biancaatje wrote:wie i wie komt er koppie soep brengen ? :jerry heb je een pan klaar gezet... kom het maar halen :jerry
@biancaatje wrote:wie i wie komt er koppie soep brengen ? :jerry heb je een pan klaar gezet... kom het maar halen :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 25 okt 2013 #4.992 (gnagnagna) herken je haar dan wel als ze aan je deur staat hans?? (sorry, kon het gewoon niet laten)
(gnagnagna) herken je haar dan wel als ze aan je deur staat hans?? (sorry, kon het gewoon niet laten)
B biancaatje Loopt hier de deur plat 25 okt 2013 #4.993 hahahaaha soepkiepie euh hans ... ik heb geen auto ..... ik ben ziek ...... laat je me 3 uur treinen voor pannetje soep te halen ....... :shock:
hahahaaha soepkiepie euh hans ... ik heb geen auto ..... ik ben ziek ...... laat je me 3 uur treinen voor pannetje soep te halen ....... :shock:
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 26 okt 2013 #4.994 Het is dat je niet meer in het zuiden woont anders kon ik dinsdag een kleine omweg maken jouw kant op.
Het is dat je niet meer in het zuiden woont anders kon ik dinsdag een kleine omweg maken jouw kant op.
B biancaatje Loopt hier de deur plat 26 okt 2013 #4.995 ja dan ben ik alweer beter :jerry medicijnen beginnen eindelijk te werken ik kan weer normaal slikken (oke dit gaat foute opmerkingen geven hahaha)
ja dan ben ik alweer beter :jerry medicijnen beginnen eindelijk te werken ik kan weer normaal slikken (oke dit gaat foute opmerkingen geven hahaha)
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 26 okt 2013 #4.997 Dus er kunnen weer dikke worsten in ipv kleintjes?