Het grote offtopic-topic / chattopic

Goeiemorgen!

net een kanon afgeschoten en een paar toeters verfikt

dat klapte er goed op, tijd voor bed

deze oempa loempa heeft vannacht ruim 2800 kilo chokolade versjouwd :jerry

Soepkipie... Jou tellertje gaat nooit passen ander model:(

Ook zag ik net dat er geen veer klem erop zit, wat de kmkabel klemt. ( afgebroken )

Als ik eens op de sloop ben en daar staat toevallig een gsi van een F2 met 240klok wat wel w-1102 heeft haal ik me die eruit.

Jou klokkie is van een F1.

Maar geef niet hoor.. Heb tenminste geleerd hoe zo'n teller nou precies werkt :jerry

Haha, die 5000 per jaar maakt ook niet een drol uit op de langere termijn.

Maare, die avatar, Tis nogal zwart achter je auto ????? :shock: :shock: :shock: :shock:

Rik :jerry

Power diesel he Rik Dit stoot die altijd uit als ik boven de 2500toeren kom :D :D Naar 2x achter elkaar door trekken is het minder :( :jerry

Ja zo kan het ook haha :jerry Heb een howto van iemand gekregen hoe ik de turbodruk hoger kan zetten... Binnenkort eraan gaan begeven. :wors

Ook al heeft die 5.2ton interesseert me toch niet meer :jerry Kapot gaat die toch niet meer.

Heb een nieuw record 0 tot 100 in 10sec :agent :agent :agent Zal straks eens online zetten..

Eerst tijd voor GTST :wub ( meen ik serieus :oops: )

@astraTD wrote:Heb een nieuw record 0 tot 100 in 10sec :agent :agent :agent Zal straks eens online zetten..

"verplicht meekijken" bedoel je ? :shock: :jerry

Rik ;)

@astraTD wrote:Heb een nieuw record 0 tot 100 in 10sec :agent :agent :agent Zal straks eens online zetten..

heeft soepkiepe nog niet gevraagt of je een vrouw bent dan hahaa

Ik ben een jonge heer hoor. :wors :jerry

Mijn mams keek er vroeger na, nu niet meer.. en me ex keek er ook altijd na.

Als ik iets volg blijf ik het ook volgen :hmmz :jerry

Alleen Lorena al :wub

Terug
Naar boven