A astraTD Forumbewoner 22 mrt 2013 #4.461 @helmer opelfan wrote:Kan nog niet Goeiemorgen king: Wat?? Heeft iemand een hogere kmstand als de mijne? :wtf :jerry Vandaag de 522.000km gepasseerd :wub :wors
@helmer opelfan wrote:Kan nog niet Goeiemorgen king: Wat?? Heeft iemand een hogere kmstand als de mijne? :wtf :jerry Vandaag de 522.000km gepasseerd :wub :wors
G gsi rudi Komt weleens kijken 22 mrt 2013 #4.462 twee jaar geleden auto in geleverd met 1,2 miljoen op de teller was alleen een daf :angel
G gsi rudi Komt weleens kijken 22 mrt 2013 #4.464 :thumb :cry :cry :agent :afro :vertag :shock: :???: king: king: :thumbup :afro :swear :vertag :kewlpics :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wors :wtf -offtopic uke uke :argue :angel :agent :afro :ass :shock: :???: king: -offtopic :jerry :vertag :kewlpics :wub :wtf :swear :sleeping :hmmz :cry :argue :angel :agent :afro :angel -offtopic :thumb :argue :thumb mijn dochter wil ff wat smileys plaatsen uke :afro :wub :jerry :fy1 :argue :argue king: :thumb :ass :swear :sleeping :hmmz :fy1 :cry :angel :agent
:thumb :cry :cry :agent :afro :vertag :shock: :???: king: king: :thumbup :afro :swear :vertag :kewlpics :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wors :wtf -offtopic uke uke :argue :angel :agent :afro :ass :shock: :???: king: -offtopic :jerry :vertag :kewlpics :wub :wtf :swear :sleeping :hmmz :cry :argue :angel :agent :afro :angel -offtopic :thumb :argue :thumb mijn dochter wil ff wat smileys plaatsen uke :afro :wub :jerry :fy1 :argue :argue king: :thumb :ass :swear :sleeping :hmmz :fy1 :cry :angel :agent
G gsi rudi Komt weleens kijken 22 mrt 2013 #4.466 @astraTD wrote:Vrachtwagens he, meeste draaien al 3a4ton PERjaar. Alleen rij ik rond de 120.000 per jaar. De 3 a 4 ton per jaar is dan met 2 chauffeurs en 24 uur per dag rijden. Mijn huidige xf heeft ongeveer 90000 gelopen en is een jaar oud, ik heb hem pas een half jaar en ongeveer 55000 km meegereden
@astraTD wrote:Vrachtwagens he, meeste draaien al 3a4ton PERjaar. Alleen rij ik rond de 120.000 per jaar. De 3 a 4 ton per jaar is dan met 2 chauffeurs en 24 uur per dag rijden. Mijn huidige xf heeft ongeveer 90000 gelopen en is een jaar oud, ik heb hem pas een half jaar en ongeveer 55000 km meegereden
G gsi rudi Komt weleens kijken 22 mrt 2013 #4.467 je moet de kids jong opvoeden met het opel virues en met een forum
A astraTD Forumbewoner 22 mrt 2013 #4.468 Nou vrachtwagens van hier wat elke dag naar Spanje dendert 1 chauffeur komt op 3ton uit op een jaar. Je moet er maar van houden om dagelijks de zelfde omgeving te zien.
Nou vrachtwagens van hier wat elke dag naar Spanje dendert 1 chauffeur komt op 3ton uit op een jaar. Je moet er maar van houden om dagelijks de zelfde omgeving te zien.
K KadAstra-EF Forumbewoner 22 mrt 2013 #4.469 @gsi rudi wrote::thumb :cry :cry :agent :afro :vertag :shock: :???: king: king: :thumbup :afro :swear :vertag :kewlpics :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wors :wtf -offtopic uke uke :argue :angel :agent :afro :ass :shock: :???: king: -offtopic :jerry :vertag :kewlpics :wub :wtf :swear :sleeping :hmmz :cry :argue :angel :agent :afro :angel -offtopic :thumb :argue :thumb mijn dochter wil ff wat smileys plaatsen uke :afro :wub :jerry :fy1 :argue :argue king: :thumb :ass :swear :sleeping :hmmz :fy1 :cry :angel :agent Leuke dochter heb jij :jerry Rik
@gsi rudi wrote::thumb :cry :cry :agent :afro :vertag :shock: :???: king: king: :thumbup :afro :swear :vertag :kewlpics :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wors :wtf -offtopic uke uke :argue :angel :agent :afro :ass :shock: :???: king: -offtopic :jerry :vertag :kewlpics :wub :wtf :swear :sleeping :hmmz :cry :argue :angel :agent :afro :angel -offtopic :thumb :argue :thumb mijn dochter wil ff wat smileys plaatsen uke :afro :wub :jerry :fy1 :argue :argue king: :thumb :ass :swear :sleeping :hmmz :fy1 :cry :angel :agent Leuke dochter heb jij :jerry Rik
A astraTD Forumbewoner 22 mrt 2013 #4.470 Astra inmiddels al 2weken op marktplaats, maar 0,0 serieus reactie gehad. :wtf Geld ook voor de Dodge, serieuze koper wat ik had, heeft op laatste moment afgezegd dat een belastingbrief had ontvangen. Zou sneu zijn als die over 2 maand naar de sloop moet.
Astra inmiddels al 2weken op marktplaats, maar 0,0 serieus reactie gehad. :wtf Geld ook voor de Dodge, serieuze koper wat ik had, heeft op laatste moment afgezegd dat een belastingbrief had ontvangen. Zou sneu zijn als die over 2 maand naar de sloop moet.
K KadAstra-EF Forumbewoner 22 mrt 2013 #4.471 Ook de particuliere markt ligt op zn gat. Ik heb ook een paar maanden voor de gein mn F erop gezet maar op een stommeling na 0,0 reacties gehad Rik
Ook de particuliere markt ligt op zn gat. Ik heb ook een paar maanden voor de gein mn F erop gezet maar op een stommeling na 0,0 reacties gehad Rik
A astraTD Forumbewoner 22 mrt 2013 #4.472 Ja alleen 2x sloop bedrijf wat er 100,- voor wou geven, maar dat gaat me wat te ver. Half jaar geleden bood een turk 450,- voor de TDS toen stond die al op 490.000km :jerry Lachde hem uit, stom geweest achteraf had ik hem de beige laten zien.
Ja alleen 2x sloop bedrijf wat er 100,- voor wou geven, maar dat gaat me wat te ver. Half jaar geleden bood een turk 450,- voor de TDS toen stond die al op 490.000km :jerry Lachde hem uit, stom geweest achteraf had ik hem de beige laten zien.
K KadAstra-EF Forumbewoner 22 mrt 2013 #4.473 Zo'n sukkel had ik ook, bood 100 Euro slooppremie voor mn F. Pffff, mn F is van binnen in neuwstaat dus heb ik hem teruggemaild of hij wel goed bij zn hoofd was. Geen reactie verder meer gehad hahahaha. Rik
Zo'n sukkel had ik ook, bood 100 Euro slooppremie voor mn F. Pffff, mn F is van binnen in neuwstaat dus heb ik hem teruggemaild of hij wel goed bij zn hoofd was. Geen reactie verder meer gehad hahahaha. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 mrt 2013 #4.475 @astraTD wrote:Heb nu een bod van 300,- :hmmz Benieuwd of die reageert. Voor dat bedrag gaat ie toch niet weg ? Rik
@astraTD wrote:Heb nu een bod van 300,- :hmmz Benieuwd of die reageert. Voor dat bedrag gaat ie toch niet weg ? Rik
A astraTD Forumbewoner 23 mrt 2013 #4.478 Blijft het zelfde he Marco, als ik hem ergens kwijt kon bleef die staan waar die stond.
A astraTD Forumbewoner 24 mrt 2013 #4.479 @KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Heb nu een bod van 300,- :hmmz Benieuwd of die reageert. Voor dat bedrag gaat ie toch niet weg ? Rik HIj wil niet meer als 375 geven, hij vind de kmstand te hoog :jerry :jerry Zegt die ook nog dat die serieus is :sleeping Heb als enige terug gezegd ik kan hem op 200.000km zetten? :jerry
@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Heb nu een bod van 300,- :hmmz Benieuwd of die reageert. Voor dat bedrag gaat ie toch niet weg ? Rik HIj wil niet meer als 375 geven, hij vind de kmstand te hoog :jerry :jerry Zegt die ook nog dat die serieus is :sleeping Heb als enige terug gezegd ik kan hem op 200.000km zetten? :jerry
A astraTD Forumbewoner 24 mrt 2013 #4.480 Werd vanmorgen wakker en dacht :wtf alles wit buiten uke Terwijl ze zon hadden voorspeld en 0% neerslag... Gaat me dagje klussen weer aan de Dodge weer lekker binnen hangen. uke
Werd vanmorgen wakker en dacht :wtf alles wit buiten uke Terwijl ze zon hadden voorspeld en 0% neerslag... Gaat me dagje klussen weer aan de Dodge weer lekker binnen hangen. uke