Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@2000 wrote:En weer een dooie boel hier........maar ik blijf het forum in de gaten houden, kosten nog moeite worden gespaard! En natuurlijk ook nog nachtdienst
@KadAstra-EF wrote:@2000 wrote:En weer een dooie boel hier........maar ik blijf het forum in de gaten houden, kosten nog moeite worden gespaard! En natuurlijk ook nog nachtdienst
Uhm, nachtdienst op de begraafplaats ? :wtf
Rik :jerry
De Amerikanen noemen het volgens mij wel graveyard shift Maar nee, ik werk bij Tata :thumbup
kun je lekker in je t shirt lopen, en ook nog wat doen zonder dat je begint te zweten op plekken waarvan je nooit wist dat je daar kon zweten :jerry
Ja daar kijk ook naar uit... kan ik de Dodge gaan rollen, en de astra bij spuiten op de wielkastrand :jerry Serieus wat gaat dat hard in eens :???: vorige week nog een bruin pitje en nu al open gesprongen.. zal er morgen een foto van maken.
Gelukkig is die niet wit anders zou ik niet meer in stappen.. wil niet in een roestbak rijden :swear
Maar van de andere kant, ik had het wel eens kunnen verwachten naar 17 jaar en 516.500km :sleeping
Adresgegevens staan er, kvk is geregistreerd. Ik zou gek worden en even langs gaan. Daarnaast even een melding doen bij kvk. Wie denken ze wel dat ze zijn :-?