Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Door het slechte weer en hele week door het strooizout is een van me puistjes open gesprongen op de wielkast nu heb ik zo'n lelijk bruin streepje naar onder lopen :wtf :cry
@astraTD wrote:Dan heb ik nog liever vrieskou inplaats dit..
Door het slechte weer en hele week door het strooizout is een van me puistjes open gesprongen op de wielkast nu heb ik zo'n lelijk bruin streepje naar onder lopen :wtf :cry
Wij hebben het op de corsa heel erg op de motorkap, eerder boeide me het niet zo omdat het vriend zijn auto is, maar nu ik er straks ook in ga rijden :lol:
Iemand vertelde me eens ook bezig met een roest plekje destijds dat het kan zijn dat je niet ver genoeg geschuurd hebt dan ofzo dat je dan zo weer opnieuw kan beginnen. :roll:
@astraTD wrote:Dan heb ik nog liever vrieskou inplaats dit..
heel dag alleen maar regen gehad. Ben ik van wijchen opweg naar huis met de cabrio word de accuspanning steeds minder. Alles maar uit gezet. In de regen naar huis, zonder verlichting, radio, ruitenwissers en blower op de ramen. Gelukkig de garage kunnen halen. Deze week maar in de ban van de ring (met een audi naar het werk)