S soepkiepe Forumbewoner 21 jan 2013 #3.963 beetje een kille sfeer op die foto rik hier ligt ook sneeuw inmiddels!! stuifsneeuw, delen van de straat ligt 5 cm, een stukje verder op is de straat schoon haha
beetje een kille sfeer op die foto rik hier ligt ook sneeuw inmiddels!! stuifsneeuw, delen van de straat ligt 5 cm, een stukje verder op is de straat schoon haha
T trashmetal Forumbewoner 21 jan 2013 #3.964 @KadAstra-EF wrote:Zomaar even een sfeerfoto: Rik :wub Wel een beetje dooie boel daar
D dion87 Hoort bij de inboedel 21 jan 2013 #3.965 ligt het aan mij of is het forum wat langzamer? kan ook aan dat houwtje touwtje computertje liggen waar ik nu op zit..
ligt het aan mij of is het forum wat langzamer? kan ook aan dat houwtje touwtje computertje liggen waar ik nu op zit..
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 jan 2013 #3.966 @dion87 wrote:ligt het aan mij of is het forum wat langzamer? kan ook aan dat houwtje touwtje computertje liggen waar ik nu op zit.. Ik heb nergens last van dus het zal aan jouw pc liggen :???: Rik
@dion87 wrote:ligt het aan mij of is het forum wat langzamer? kan ook aan dat houwtje touwtje computertje liggen waar ik nu op zit.. Ik heb nergens last van dus het zal aan jouw pc liggen :???: Rik
D dion87 Hoort bij de inboedel 21 jan 2013 #3.967 @KadAstra-EF wrote:@dion87 wrote:ligt het aan mij of is het forum wat langzamer? kan ook aan dat houwtje touwtje computertje liggen waar ik nu op zit.. Ik heb nergens last van dus het zal aan jouw pc liggen :???: Rik niet mijn pc, ben op werk en dan is er niks van mij bij haha
@KadAstra-EF wrote:@dion87 wrote:ligt het aan mij of is het forum wat langzamer? kan ook aan dat houwtje touwtje computertje liggen waar ik nu op zit.. Ik heb nergens last van dus het zal aan jouw pc liggen :???: Rik niet mijn pc, ben op werk en dan is er niks van mij bij haha
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 jan 2013 #3.968 Het sneeuwt hier in Noord-Friesland nu al sinds vanmorgen 05:00. Er ligt nu zeker 10 cm met sneeuwduinen tot een meter :shock: Rik
Het sneeuwt hier in Noord-Friesland nu al sinds vanmorgen 05:00. Er ligt nu zeker 10 cm met sneeuwduinen tot een meter :shock: Rik
S soepkiepe Forumbewoner 21 jan 2013 #3.969 hier is het nu ff droog, vanaf gister avond (vannacht weet ik niet toen sliep ik) tot dat ik wakker werd kwam er witte troep uit de lucht vallen. vlokken zo groot als pennenstippen haha, maar heeft er wel voor gezorgd dat alles mooi wit en glibberig is. echt glad valt wel mee op de grotere wegen van hoogeveen, maar de straatjes waar niks mee gebeurd zijn wel leuk glad
hier is het nu ff droog, vanaf gister avond (vannacht weet ik niet toen sliep ik) tot dat ik wakker werd kwam er witte troep uit de lucht vallen. vlokken zo groot als pennenstippen haha, maar heeft er wel voor gezorgd dat alles mooi wit en glibberig is. echt glad valt wel mee op de grotere wegen van hoogeveen, maar de straatjes waar niks mee gebeurd zijn wel leuk glad
A astraTD Forumbewoner 22 jan 2013 #3.970 @FnF_racer wrote:hoi...... klote weekend........ gister de sleutel van de scooter kwijtgeraakt. en dus mijn mooie sleutelhanger van de Corsa A, die ik van mijn oma kreeg..... :swear nu dus maar even kijken of een collega hem heeft gevonden (wss op werk verloren....), en anders complete slotenset kopen..... en dat op een dag dat al het werk al niet lekker loopt. morgen dan maar iets plezier maken in de Meern...... nood oplossing??? schroef in slot draaien en met klauwhamer eruit klakken..plattenschroevendraaier als sleutel gebruiken.
@FnF_racer wrote:hoi...... klote weekend........ gister de sleutel van de scooter kwijtgeraakt. en dus mijn mooie sleutelhanger van de Corsa A, die ik van mijn oma kreeg..... :swear nu dus maar even kijken of een collega hem heeft gevonden (wss op werk verloren....), en anders complete slotenset kopen..... en dat op een dag dat al het werk al niet lekker loopt. morgen dan maar iets plezier maken in de Meern...... nood oplossing??? schroef in slot draaien en met klauwhamer eruit klakken..plattenschroevendraaier als sleutel gebruiken.
A astraTD Forumbewoner 22 jan 2013 #3.971 @KadAstra-EF wrote:Zomaar even een sfeerfoto: Rik :wub Hebben ze de kachel aan staan?? zal wel koud zijn :jerry
@KadAstra-EF wrote:Zomaar even een sfeerfoto: Rik :wub Hebben ze de kachel aan staan?? zal wel koud zijn :jerry
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 22 jan 2013 #3.972 @astraTD wrote:@FnF_racer wrote:hoi...... klote weekend........ gister de sleutel van de scooter kwijtgeraakt. en dus mijn mooie sleutelhanger van de Corsa A, die ik van mijn oma kreeg..... :swear nu dus maar even kijken of een collega hem heeft gevonden (wss op werk verloren....), en anders complete slotenset kopen..... en dat op een dag dat al het werk al niet lekker loopt. morgen dan maar iets plezier maken in de Meern...... nood oplossing??? schroef in slot draaien en met klauwhamer eruit klakken..plattenschroevendraaier als sleutel gebruiken. definitieve oplossing: voor nog geen 40 euro 3 sloten + 2 sleutels besteld. is al 1 sleutel meer dan ik had.... :afro die oplossing van jou gebruik ik wel om alles open te breken. :jerry
@astraTD wrote:@FnF_racer wrote:hoi...... klote weekend........ gister de sleutel van de scooter kwijtgeraakt. en dus mijn mooie sleutelhanger van de Corsa A, die ik van mijn oma kreeg..... :swear nu dus maar even kijken of een collega hem heeft gevonden (wss op werk verloren....), en anders complete slotenset kopen..... en dat op een dag dat al het werk al niet lekker loopt. morgen dan maar iets plezier maken in de Meern...... nood oplossing??? schroef in slot draaien en met klauwhamer eruit klakken..plattenschroevendraaier als sleutel gebruiken. definitieve oplossing: voor nog geen 40 euro 3 sloten + 2 sleutels besteld. is al 1 sleutel meer dan ik had.... :afro die oplossing van jou gebruik ik wel om alles open te breken. :jerry
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 23 jan 2013 #3.974 nou, opgelost..... moet het eerst nog binnenkrijgen. :jerry gister besteld, hoop het morgen binnen te krijgen. dan zaterdag of zondag monteren, en dan maandag weer met de scoot naar het werk.
nou, opgelost..... moet het eerst nog binnenkrijgen. :jerry gister besteld, hoop het morgen binnen te krijgen. dan zaterdag of zondag monteren, en dan maandag weer met de scoot naar het werk.
D dunjatamara Post best veel 23 jan 2013 #3.975 @astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:Zomaar even een sfeerfoto: Rik :wub Hebben ze de kachel aan staan?? zal wel koud zijn :jerry Volgens mij probeert er eentje eruit te klimmen maar krijgt die de steen niet goed omhoog
@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:Zomaar even een sfeerfoto: Rik :wub Hebben ze de kachel aan staan?? zal wel koud zijn :jerry Volgens mij probeert er eentje eruit te klimmen maar krijgt die de steen niet goed omhoog
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 jan 2013 #3.976 Een paar jaar geleden hebben wij hier allemaal geultjes gegraven langs de graven, dan kunnen ze met elkaar internetten. Dat komt de eenzaamheid vast wel ten goede king: Rik
Een paar jaar geleden hebben wij hier allemaal geultjes gegraven langs de graven, dan kunnen ze met elkaar internetten. Dat komt de eenzaamheid vast wel ten goede king: Rik
R RISL Forumbewoner 24 jan 2013 #3.979 Altijd goed nieuws Stefan! Met mij is het prima hoor, al is het wel met een 'i' op het einde