Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@astraTD wrote:Haha.. een kadett E station diesel van 86 zeker :jerry in heerlen staat zo'n eentje te koop.
Zoals het er na uit ziet heb ik naar de kerst een w124 300E voor de deur.. 100% hard en roest vrij ( komt uit het hogen noorden van Zweden ) en maar 2ton gelopen met nap.
Zal wel beven worden aan de pomp.. maar aan gezien dat ik hem voor een prikje krijg is een lpg installatie geen ramp. :shock: :shock: :shock: Waarom GEEN kadett E station diesel ?
Rijdt goedkoper dan je auto nu
EN je kan hem gebruiken voor je koerierswerk, dan blijft die andere Astra ook heel :thumb
Ik ben op zoek naar een nummer en kom er maar niet uit van wie of wat de titel is. Het enige dat me nog bij staat is dat er een serie zware gitaren in zitten en een stukje van het refrein gaat ongeveer zo: "into the valley... into the ocean... into the river..." met een heel koor aan stemmen dat de zang doet.
Iemand enig idee misschien ookal is de omschrijving wat gebrekkig?
@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Haha.. een kadett E station diesel van 86 zeker :jerry in heerlen staat zo'n eentje te koop.
Zoals het er na uit ziet heb ik naar de kerst een w124 300E voor de deur.. 100% hard en roest vrij ( komt uit het hogen noorden van Zweden ) en maar 2ton gelopen met nap.
Zal wel beven worden aan de pomp.. maar aan gezien dat ik hem voor een prikje krijg is een lpg installatie geen ramp. :shock: :shock: :shock: Waarom GEEN kadett E station diesel ?
Rijdt goedkoper dan je auto nu
EN je kan hem gebruiken voor je koerierswerk, dan blijft die andere Astra ook heel :thumb
Rik
Heb je gelijk in... maar een kadett station vind ik vreselijk :swear
Toenstraks riep er iemand op het werk.. wie heeft een zwarte kadett station?? nu ergens anders parkeren :fy1
Ik zo uhmm kadett? wel een astra, staat toch met koeien letters achterop? :jerry
@wimpell wrote:@InjectTheVenom wrote:wimpell, zit er heel toevallig ook een door Vanassche Firefighting Engineering opgebouwde Dodge D-500 in de groep?
nee we hebben 2 dafjes een ford f500 en een magirus ladderwagen en een mercedes
`
Ai da's jammer, ben namelijk op zoek naar zo veel mogelijk overlevenden van de D-500's die als rollend chassis uit de Chrysler/Dodge/Plymouth fabriek in Rotterdam gerold zijn en vervolgens door o.a. Vanassche uit België op/omgebouwd zijn tot brandweerwagen.