Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2x wegenbelasting gaat hem niet worden, heb een w124 op t oog van 86 wat helemaal omgebouwd is naar een 95 model met een turbo 300 6 cilinder dieselblok.. leer,cruisecontroll 4x elec ramen voor redelijk prijs.
@helmer opelfan wrote:Benzine is wel meer fun behalve aan de pomp :shock: Ik ben nog altijd blij met mijn dieseltje ondanks de hoge wegenbelasting. Is dat stukken zuiniger dan benzine. En aangezien ik best veel shows en meetings afstruin is het best intresant een diesel king:
Ja jij betaald ook veel aan wegenbelasting.. liefst zou ik ook een vectra C rijden.. je hebt ze al voor 2500,- :shock: maar die wegenbelasting he :hmmz :thumbdown
@astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:Benzine is wel meer fun behalve aan de pomp :shock: Ik ben nog altijd blij met mijn dieseltje ondanks de hoge wegenbelasting. Is dat stukken zuiniger dan benzine. En aangezien ik best veel shows en meetings afstruin is het best intresant een diesel king:
Ja jij betaald ook veel aan wegenbelasting.. liefst zou ik ook een vectra C rijden.. je hebt ze al voor 2500,- :shock: maar die wegenbelasting he :hmmz :thumbdown
Vind voor de astra al veel geld 1020,- per jaar.
AstraTD:
KOOP EEN KADETT E :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub
Haha.. een kadett E station diesel van 86 zeker :jerry in heerlen staat zo'n eentje te koop.
Zoals het er na uit ziet heb ik naar de kerst een w124 300E voor de deur.. 100% hard en roest vrij ( komt uit het hogen noorden van Zweden ) en maar 2ton gelopen met nap.
Zal wel beven worden aan de pomp.. maar aan gezien dat ik hem voor een prikje krijg is een lpg installatie geen ramp.