F FnF_racer Loopt hier de deur plat 13 dec 2012 #3.661 @astraTD wrote:1x ergens gaan lozen in de struiken :jerry dus je hebt weer voor niets gewerkt, als er een blauwe wout langsreed? :jerry mooi idd dat je weer werkt hebt, is zeker beter dan thuis zitten. :thumb
@astraTD wrote:1x ergens gaan lozen in de struiken :jerry dus je hebt weer voor niets gewerkt, als er een blauwe wout langsreed? :jerry mooi idd dat je weer werkt hebt, is zeker beter dan thuis zitten. :thumb
A astraTD Forumbewoner 14 dec 2012 #3.663 Thanx heren.. Vandaag weer een rit erop zitten (51stuks).. dadelijk rit 2( 40stuks) auto ligt weer behoorlijk vol.. meeste van wehkamp en pabo :shock: :jerry Ben nu al gaar :sleeping :jerry
Thanx heren.. Vandaag weer een rit erop zitten (51stuks).. dadelijk rit 2( 40stuks) auto ligt weer behoorlijk vol.. meeste van wehkamp en pabo :shock: :jerry Ben nu al gaar :sleeping :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 dec 2012 #3.664 Gaaaaaap, wordt er om 07:30 uur bij mij thuis aangebeld gaaaaap. Staat de buurvrouw aan de deur met de rechterbuitenspiegel van mn stiefzoon's Astra F2. Eraf getrapt :fy1 :swear :fy1 :swear :fy1 :swear Maar omdat de Astra speigels een mooi kliksysteem hebben is er geen schade an speigel of auto :angel erop klikken en klaar is Rik :agent Rik (gaaaaaaaap)
Gaaaaaap, wordt er om 07:30 uur bij mij thuis aangebeld gaaaaap. Staat de buurvrouw aan de deur met de rechterbuitenspiegel van mn stiefzoon's Astra F2. Eraf getrapt :fy1 :swear :fy1 :swear :fy1 :swear Maar omdat de Astra speigels een mooi kliksysteem hebben is er geen schade an speigel of auto :angel erop klikken en klaar is Rik :agent Rik (gaaaaaaaap)
S soepkiepe Forumbewoner 15 dec 2012 #3.667 deze moet rik ff in huis voor het raam zetten of in zijn auto
A astraTD Forumbewoner 15 dec 2012 #3.669 Ik zie Rik al zitten met het feyenoord petje en panger in zijn hand :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 15 dec 2012 #3.670 rik hoeft zo ding niet eens te gebruiken hahaha schrikt zo ook al wel af toch? :angel :angel
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 dec 2012 #3.672 Heeeeee, dit is LEEDVERMAAK. :fy1 Heren, heren :jerry :jerry :jerry Rik
S soepkiepe Forumbewoner 15 dec 2012 #3.673 zal ik hem uit veiligheids overwegingen maar weer weg halen dan?
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 dec 2012 #3.676 @soepkiepe wrote:zal ik hem uit veiligheids overwegingen maar weer weg halen dan? Zet maar een groot rood kruis in die foto, zo hee, wat een ........... :shock: Rik :agent
@soepkiepe wrote:zal ik hem uit veiligheids overwegingen maar weer weg halen dan? Zet maar een groot rood kruis in die foto, zo hee, wat een ........... :shock: Rik :agent
S soepkiepe Forumbewoner 15 dec 2012 #3.677 heb je gezicht ook gelijk een beetje onherkenbaar gemaakt rik :angel :angel :angel :angel :angel
K KadAstra-EF Forumbewoner 16 dec 2012 #3.679 @soepkiepe wrote:heb je gezicht ook gelijk een beetje onherkenbaar gemaakt rik :angel :angel :angel :angel :angel VERWIJDEREN AUB, WAAR IS HET GEZAG HIER GEBLEVEN ?? SCHANDE, DRAMA, GAH. Rik :jerry :jerry
@soepkiepe wrote:heb je gezicht ook gelijk een beetje onherkenbaar gemaakt rik :angel :angel :angel :angel :angel VERWIJDEREN AUB, WAAR IS HET GEZAG HIER GEBLEVEN ?? SCHANDE, DRAMA, GAH. Rik :jerry :jerry