O Opelmuis29 Komt hier geregeld 31 jul 2012 #2.102 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekker chips aan het eten met joppie saus smaak
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekker chips aan het eten met joppie saus smaak
A astraTD Forumbewoner 31 jul 2012 #2.103 Wat zeg je nou neeeee dat Helmer niet lekker is? :jerry :jerry
A astraTD Forumbewoner 31 jul 2012 #2.104 Wat mee gekeken op scherm??? :shock: :shock: brr moet er niet aan denken :jerry Gelukkig heb je het over leeft en kan je nog gaan daten met Opelmuisje
Wat mee gekeken op scherm??? :shock: :shock: brr moet er niet aan denken :jerry Gelukkig heb je het over leeft en kan je nog gaan daten met Opelmuisje
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 31 jul 2012 #2.106 :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
A astraTD Forumbewoner 31 jul 2012 #2.108 Ohja Opelmuisje is al gelukkig getrouwd. Helmer verder zoeken knul :jerry
A astraTD Forumbewoner 31 jul 2012 #2.109 Niks voor mij hoor haha. Genoeg vrouwen met Opels Helmer :agent
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 31 jul 2012 #2.110 @astraTD wrote:Je hebt hem toch op facebook? :jerry ja heb ik zoals ik jou ook op facebook heb
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 31 jul 2012 #2.111 @astraTD wrote:Niks voor mij hoor haha. Genoeg vrouwen met Opels Helmer :agent juist ,geeft genoeg meiden die Obbel rijden :angel
@astraTD wrote:Niks voor mij hoor haha. Genoeg vrouwen met Opels Helmer :agent juist ,geeft genoeg meiden die Obbel rijden :angel
A astraTD Forumbewoner 31 jul 2012 #2.112 @Opelmuis29 wrote:@astraTD wrote:Je hebt hem toch op facebook? :jerry ja heb ik zoals ik jou ook op facebook heb Ja klopt daarom heb ik net super snel gespiekt :jerry :jerry Maar Helmer wist al die tijd dat je getrouwd was :hmmz Gekke Helmer :jerry :jerry
@Opelmuis29 wrote:@astraTD wrote:Je hebt hem toch op facebook? :jerry ja heb ik zoals ik jou ook op facebook heb Ja klopt daarom heb ik net super snel gespiekt :jerry :jerry Maar Helmer wist al die tijd dat je getrouwd was :hmmz Gekke Helmer :jerry :jerry
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 31 jul 2012 #2.114 @helmer opelfan wrote::shock: zeker weet ik dat. De man van muisje geint ook wel eens mee op Facebook :jerry klopt
@helmer opelfan wrote::shock: zeker weet ik dat. De man van muisje geint ook wel eens mee op Facebook :jerry klopt
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 31 jul 2012 #2.115 donderdag heb ik lekker vrij king: en ik moet nog altijd naar de kapper pffff :???:
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 31 jul 2012 #2.116 Maar zijn ze nou goedkoper als vrouwen of dat ook weer niet :hmmz Ze zullen iets minder zeuren?
A astraTD Forumbewoner 31 jul 2012 #2.118 Bobby's: Mr.F, Helmer, Rikkerd, De rest: de rest van het forum :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 31 jul 2012 #2.119 @astraTD wrote:Bobby's: Mr.F, Helmer, Rikkerd, De rest: de rest van het forum :jerry Huh ? Wie ? (R)ik ? Rik
@astraTD wrote:Bobby's: Mr.F, Helmer, Rikkerd, De rest: de rest van het forum :jerry Huh ? Wie ? (R)ik ? Rik