D dion87 Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.801 ik ben deze metertjes op autostyle tegen gekomen (jaajaa ik weet het autostyle..maar vind ze echt fraai) maar ze moeten toch ook wel ergens anders verkocht worden. dus als iemand wat weet.. let me know..
ik ben deze metertjes op autostyle tegen gekomen (jaajaa ik weet het autostyle..maar vind ze echt fraai) maar ze moeten toch ook wel ergens anders verkocht worden. dus als iemand wat weet.. let me know..
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 27 jul 2012 #1.802 Je hebt geluk, ik dacht dat die krengen van Autostyle alleen met een Autostyle logo op de meters te krijgen waren... Fuck it dan... Gewoon Halfords Tuning in dit geval jonguh! :thumb
Je hebt geluk, ik dacht dat die krengen van Autostyle alleen met een Autostyle logo op de meters te krijgen waren... Fuck it dan... Gewoon Halfords Tuning in dit geval jonguh! :thumb
D dion87 Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.803 ja dat dacht ik dus ook, en dit komt echt mooi overeen met me tellerbak. dan nog overal witte ledjes in
ja dat dacht ik dus ook, en dit komt echt mooi overeen met me tellerbak. dan nog overal witte ledjes in
D dion87 Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.804 het kan toch ook gewoon om de tellernaalden om te zetten vanuit een standaard astra G tellerbak naar me coupe tellerbak? aangezien die wel rooie naalden hebben..
het kan toch ook gewoon om de tellernaalden om te zetten vanuit een standaard astra G tellerbak naar me coupe tellerbak? aangezien die wel rooie naalden hebben..
D dion87 Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.805 jeeej, ik heb weekend beste wensen en gelukkig nieuw haar
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.806 @dion87 wrote:jeeej, ik heb weekend beste wensen en gelukkig nieuw haar LUL ik moet nog een uurtje :swear :jerry
@dion87 wrote:jeeej, ik heb weekend beste wensen en gelukkig nieuw haar LUL ik moet nog een uurtje :swear :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.807 @KadAstra-EF wrote:lekker toch, 1 in je ** en 1 in je **. :shock: :shock: Zo is alles gevuld :agent :agent Rik Of toch niet want je bent namelijk een gaatje vergeten :jerry :vertag
@KadAstra-EF wrote:lekker toch, 1 in je ** en 1 in je **. :shock: :shock: Zo is alles gevuld :agent :agent Rik Of toch niet want je bent namelijk een gaatje vergeten :jerry :vertag
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 27 jul 2012 #1.809 jullie denken direct maar aan het een ...... bah bah en een banaan doet men lekker op eten of zo in het hele ,gesneden,gebarbecued ,of op een broodje met nutella jam jam
jullie denken direct maar aan het een ...... bah bah en een banaan doet men lekker op eten of zo in het hele ,gesneden,gebarbecued ,of op een broodje met nutella jam jam
T turbootje Loopt hier de deur plat 27 jul 2012 #1.812 en het is vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tijd !!
K KadAstra-EF Forumbewoner 27 jul 2012 #1.813 Vakantie ?? Ik moet gewoon werken hoor ! Ik heb vakantie van 01-10-12 t/m 31-10-12 king: Doei !! Rik
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.814 @Opelmuis29 wrote:jullie denken direct maar aan het een ...... bah bah Ja hoor daar gaan we weer, uh Opelmuis je weet zelf ook wel dat vrouwen nóg erger zijn als mannen dus effe dimmen nou :vertag
@Opelmuis29 wrote:jullie denken direct maar aan het een ...... bah bah Ja hoor daar gaan we weer, uh Opelmuis je weet zelf ook wel dat vrouwen nóg erger zijn als mannen dus effe dimmen nou :vertag
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 27 jul 2012 #1.815 @InjectTheVenom wrote:@Opelmuis29 wrote:jullie denken direct maar aan het een ...... bah bah Ja hoor daar gaan we weer, uh Opelmuis je weet zelf ook wel dat vrouwen nóg erger zijn als mannen dus effe dimmen nou :vertag hahahahah tuurlijk weet ik dat
@InjectTheVenom wrote:@Opelmuis29 wrote:jullie denken direct maar aan het een ...... bah bah Ja hoor daar gaan we weer, uh Opelmuis je weet zelf ook wel dat vrouwen nóg erger zijn als mannen dus effe dimmen nou :vertag hahahahah tuurlijk weet ik dat
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.816 Waarom was je dan aan het miepen leg eens even uit :vertag
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 27 jul 2012 #1.817 zo maar ,maak dat niet ? en het was ja ook een tong smilie erachter en dat betekend dat het ja ook niet ernstig gemeend was
zo maar ,maak dat niet ? en het was ja ook een tong smilie erachter en dat betekend dat het ja ook niet ernstig gemeend was
A astraTD Forumbewoner 27 jul 2012 #1.818 @KadAstra-EF wrote:Vakantie ?? Ik moet gewoon werken hoor ! Ik heb vakantie van 01-10-12 t/m 31-10-12 king: Doei !! Rik Dan pas? ik heb al weken vakantie :jerry
@KadAstra-EF wrote:Vakantie ?? Ik moet gewoon werken hoor ! Ik heb vakantie van 01-10-12 t/m 31-10-12 king: Doei !! Rik Dan pas? ik heb al weken vakantie :jerry
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 27 jul 2012 #1.819 ik heb ook in Oktober vakantie ,dan ga ik eens een ritje over de limburgse grenz doen
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 27 jul 2012 #1.820 Ik de laatste week van september en de eerste van oktober, ff lekker uitwaaien en vanalles doen behalve werken.
Ik de laatste week van september en de eerste van oktober, ff lekker uitwaaien en vanalles doen behalve werken.