O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.501 @Mr.F wrote:@helmer opelfan wrote:Woon jij nog niet zolang in Nederland dan Opelmuis? Haha idd Opel snappen wij allemaal Nog geen Weekend Stefan ? Morgenochtend nog @ Opelmuis: Komt vanzelf wel met de tijd :thumb hahahah ik hoop het
@Mr.F wrote:@helmer opelfan wrote:Woon jij nog niet zolang in Nederland dan Opelmuis? Haha idd Opel snappen wij allemaal Nog geen Weekend Stefan ? Morgenochtend nog @ Opelmuis: Komt vanzelf wel met de tijd :thumb hahahah ik hoop het
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.502 @BlueAstraG wrote:Dan doe je het hardstikke goed! :thumb dankjewel
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.504 @KadAstra-EF wrote:Overall Pret En Lol Rik dat is waar :mrgreen:
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.505 @helmer opelfan wrote:Ow bijna weekend Stefan :thumb Alles op zijn tijd Opelmuis. Ik heb ook nederlands geleerd en is mij dus ook gelukt :wtf :jerry ja maar je bent wel een nederlander toch,Helmer
@helmer opelfan wrote:Ow bijna weekend Stefan :thumb Alles op zijn tijd Opelmuis. Ik heb ook nederlands geleerd en is mij dus ook gelukt :wtf :jerry ja maar je bent wel een nederlander toch,Helmer
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #1.511 Ben alleen een beetje witjes. Veel melk gedronken denk ik.
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.512 @helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:dus een nederlander of een hollander Helmer ? Haha jij leert snel :jerry Ik zeg bijde king: zeker leer ik snel Helmer, het eerste wat ik heb geleerd op het nederlands waren die mooie dingen/woorden :jerry
@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:dus een nederlander of een hollander Helmer ? Haha jij leert snel :jerry Ik zeg bijde king: zeker leer ik snel Helmer, het eerste wat ik heb geleerd op het nederlands waren die mooie dingen/woorden :jerry
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.513 @BlueAstraG wrote:Ben alleen een beetje witjes. Veel melk gedronken denk ik. van melk drinken word men niet wit
@BlueAstraG wrote:Ben alleen een beetje witjes. Veel melk gedronken denk ik. van melk drinken word men niet wit
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 20 jul 2012 #1.516 Ik kom niet graag in de zon maar kan er wel tegen. Albino dus ook geen optie.
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.517 @BlueAstraG wrote:Ik kom niet graag in de zon maar kan er wel tegen. Albino dus ook geen optie. ik kom ook niet graag in de zon.......
@BlueAstraG wrote:Ik kom niet graag in de zon maar kan er wel tegen. Albino dus ook geen optie. ik kom ook niet graag in de zon.......
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 20 jul 2012 #1.520 ik weet niet 100% als wat ik me voel.... nederland is inmiddels mijn land geworden hou er meer van als van duitsland
ik weet niet 100% als wat ik me voel.... nederland is inmiddels mijn land geworden hou er meer van als van duitsland