Is het niet een beetje luguber om foto's te vragen van jouw werk? Ben toch wel benieuwd. Het is ergens heel fascinerend, tegelijk ook luguber.
Ik weet wel dat ik niet graag met je zou ruilen, ik voel me altijd bijzonder ongemakkelijk op begrafenissen/crematies. Mijn ene opa heb ik nooit gekend en mijn beide oma's zijn overleden toen ik nog vrij jong was.
Vorig jaar is mijn opa overleden en dat kwam wel zo hard bij me aan, dat ik me weken lang beroerd heb gevoeld. Het kwam ook op een vreemd moment, hij stierf terwijl ik hielp op een open dag van m'n afstudeerstage. En de dag voor de crematie deed mijn nichtje haar her-HAVO-examen en ik mijn afstudeerpresentatie. Dus na de crematie werden we gefeliciteerd en gecondoleerd.
Weer een week later diploma-uitreiking, mijn opa zou meegaan, dat ging dus niet meer. Toen m'n ouders, zusje+vriend en mijn vriendin uit eten genomen, daar besloten dat ik met m'n vriendin nog een vakantie ging houden en de dag erna zijn we vertrokken.
Maar goed, we zijn wel erg goed geholpen door de begrafenisondernemer en zijn personeel en dat was heel erg prettig. Zij dachten echt overal aan en dat was top.