Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jaaaaa ik ben verliefd op die auto :wub. Je hoort m iig van ver aankomen . Zal overigens niet achter t stuur zitten hoor ;-). Rijd er graag in, maar niet door de binnenstad :jerry
ook als ik thuis kom ,een oude oma heeft zich al een keertje bezwaard vanwegen de luide muziek ,maar dat krijgt zij een paar sec mee als ik aan haar huis voor bij ga rijden... heb tegen haar gezegd dat ze zich dan maar oordoppen pakkt als ik thuis kom .
maar die gaat bij alles zeiken hoor,ook als de kinderen hier in de straat luid spelen of hier rijdt nog iemand met een uitgebouwde vw polo ,bij hem heeft zich ook al bezwaard omdat zijn uitlaat te luid is,maar dit is niet het geval ...
Wou eigenlijk mijn brandstoffilter gaan vervangen; die hangt in zo'n klem met een schroef om af te klemmen. Hier zit echter geen moertje op of iets, maar is gewoon pardoes vastgelast :fy1
Tenminste, daar leek het nogal sterk op; of het is heel toevallig plaatselijke viezigheid. Anyway; een zorg voor morgen!
Hehe, ik kan wel een 24V accu meenemen? We hebben er al 40 ampère kunnen halen, dus het vonkt behoorlijk, maar komt niet door je huid heen (te laag voltage).