@DMLB ceo wrote:@Eamane wrote:2x per dag sporten is ook niet handig he ;-). Je spieren moeten wel de tijd krijgen zich te herstellen.
Overigens breken spiervezels zich wel degelijk af bij inactiviteit. Kan hier een heel fysiologisch verhaal aan hangen, maar dat doen we maar ff niet ;-). Dit gebeurd al na ong 2/3 weken. Daarom geeft men vaak ook zo'n zielig dun armpje/beentje na 6 weken immobilisatie.
Ik heb zelf nu zo'n 2 weken niets meer gegeten. Niet zozeer omdat ik misselijk was, maar omdat mijn lijf alles er weer uitgooide. Voel me verder weer prima, ben inmiddels gewend om op zo'n 300 kcal te leven, van wat er via drinken binnen komt. Ben wel wat slapjes en sneller duizelig, maar verder gaat het prima ;-). Behalve dan dat ik zo graag weer lekker zou willen eten! :-(
Arnold trainde ook 2 x per dag 6 dagen per week
Als de je spiergroepen maar goed kiest en flink aan je herstel werkt.
tja als je 2x per dag 3 kwartier traint kan het wel, maar als je 2x 2 uur gaan traine.. das een NO GO.
dan heb je namelijk meer afbraak dan opbouw.
en het kan ook wel bij uitzondering, maar dan kan je voor de rest van je dag niks anders doen dan kei goed eten, en alleen maar slapen haha