Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die Astra Coupé vond ik wel één van de gaafste wagens van de afgelopen 15 jaar en dan in deze kleur :wors :wub
De Ibiza voldoet prima als auto, zuinig en comfortabel, maar het zegt voldoende (denk ik) dat ik nog geen enkele foto van de Ibiza heb, terwijl fotografie & auto's wel grote hobby's van me zijn.
Die Astra Coupé vond ik wel één van de gaafste wagens van de afgelopen 15 jaar en dan in deze kleur :wors :wub
De Ibiza voldoet prima als auto, zuinig en comfortabel, maar het zegt voldoende (denk ik) dat ik nog geen enkele foto van de Ibiza heb, terwijl fotografie & auto's wel grote hobby's van me zijn.
De Coupé is zeker fotogenieker. Maar zal toch binnenkort maar eens wat gave foto's maken van de Ibiza.
Misschien nog wel wat leuke combo-foto's met de Clio Williams of Ducati Hypermotard van een maat van me, die moet ik ook nog eens uitgebreid op de foto zetten.
lekker handig als er in de buurt bijna de zelfde coupe turbo rondrijdt als ik heb, ben al meerdere keren opgebeld door vrienden dat ze achter me rijden enzo :hmmz
Dat was bij mij ook, en mijn kleur knalde er natuurlijk lekker uit.
Dus er zwaaiden regelmatig onbekenden naar mij, natuurlijk zwaaide ik altijd vriendelijk terug, maar bekenden van mij zwaaiden ook altijd naar andere Coupé's.
Ik kom trouwens iedere dag een Coupé Turbo tegen in de kleur van die van Dion.
Een paar 100 meter ervoor of erachter rijdt ook vaak een rode C-Dett Coupé.
Op de terugweg kom ik ook vaak een geel-zwarte Manta A tegen.