Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zo lekker frieten eten ohnee patat heet t hier hahahah morgen nog dagje werken en dan zit mijn 2 daagse werkweek dr weer op .. mij benieuwen hoe ventje straks reageerd heb m stiekem az sokjes gekoch voor de baby .. (ik als ajax fan :???: maja woon nu in alkmaar en heb een alkmaarse vent dus jah ... maar hij weet nie dak ook al ajax spulletjes gekocht heb :jerry
Gevaarlijk hoor ajax spullen in alkmaar
Ja ?
Ik dacht dat AZ en Ajax in Alkmaar wel aardig goed ging :shock:
Rik
hangt er vanaf wie je hebt
mijn vriend en zijn vrienden zijn mijn kids al aan t omlullen naar az hahahah
@KadAstra-EF wrote:@gsi rudi wrote:ben een lekker weekend je weg met vrienden, vallen mijn collega's mee nog lastig. :swear
Als klap op de vuur pijl belt de baas met de mededeling: morgen niet rijden , maar wel op kantoor komen want je krijgt uitleg hoe de boordcomputer van een andere klant werk vanaf dinsdag bij ander bedrijf charter rijden. o ja je bent wel de hele week van huis. Fijne afsluiting van een weekendje ardenne
Ik had de telefoon uitgezet ! :jerry
Rik
dat doe ik de volgende keer ook, afgelopen zomer ook geen meegenomen beviel goed.
@dion87 wrote:soms zouden mensen wat vaker eerst de prijs vergelijken met dezelfde dingen die online staan, ipv het zomaar online gooien met een overdreven hoge prijs... :hmmz
@trashmetal wrote:@dion87 wrote:soms zouden mensen wat vaker eerst de prijs vergelijken met dezelfde dingen die online staan, ipv het zomaar online gooien met een overdreven hoge prijs... :hmmz
Hahaha +1 :jerry
is het dan lullig iemand erop aan te spreken als die ze ding voor een paar honderd euro teveel verkoopt, of ben je gewoon dom als je het koopt terwijl het zo overprijst is?