Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote:Rotzooi :hmmz ik vertrek altijd voor het gezeur begint over afwas en rotzooi :???: haha :jerry

Klootzak :wub

Nee hoor; kwestie van spul de vaatwasser in smijten :P

En kon de vloer bij de pui nog opdrogen 8-)

Dat geloof ik graag ja; ik wens je succes :jerry

Ben nu maar effe snaren van de akk. gitaar aan het vervangen; grafwerk :P Eigenlijk zou ik Rik daarvoor moeten vragen... Die weet wel wat ie met gra(a)fwerk aanmoet :jerry

Kampergat zul je bedoelen. Iedereen werkt daar bij de C1000 :P Meer werkgelegenheid is'ter niet xD

Vooruit, voor jou is 't Astra ;)

@Mr.F wrote:Haha ik kom er zeer zelden :P

Pas eens geweest omdat we onderweg zin hadden in een frietje, en er is dus meer werkgelegenheid: het frietkot :D

Hmz, volgensmij zit er amper een fatsoenlijke frituur daar; niet in Wissenkerke geweest?

@Mr.F wrote:hehe, dat kan ik sinds gister ook legaal kopen :P

maar moet morgen wel optijd beginnen met die mercedes te poetsen, anders komt hij niet -kl- af king:

Nog gefeliciteerd dan ouwe. Binnenkort mag je het niet meer kopen omdat je dan 18 moet zijn :D :jerry

@Mr.F wrote:Haha ik kom er zeer zelden :P

Pas eens geweest omdat we onderweg zin hadden in een frietje, en er is dus meer werkgelegenheid: het frietkot :D

En de Roha en Zwemer...

Vaste klant daar... king:

@corsakupesh wrote:@Mr.F wrote:Haha ik kom er zeer zelden :P

En de Roha en Zwemer...

Vaste klant daar... king:

Hmm ja, Havenweg als ik het goed heb?

Kut. Heb ik weer :jerry

Edit Ik zie niks; geen verkeerde jeroen uitgenodigd? xD

Ik ben een mongool met een roze te klein vest aan met grolsch in de poten ;)

Kheb Helmer ook maar uitgenodigd. Eigenlijk zou ik geen vrienden met 'm moeten worden. Hij eet me toch alleen maar arm ;)

@Mr.F wrote:Oowh ja :P

Maar wat deed Helmer eigenlijk bij jou? :shock:

Mij van m'n frituur afhelpen :jerry

Hij kwam gewoon even buurten, voor de gezelligheid king:

@helmer, ik kom niet op de goede plek terecht, kan dat?

Terug
Naar boven