Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
k ben aan t kijken voor regio arnhem nijmegen doetinchem meeting te gaan organiseren .. dagtreffen ergens begin mei ofzo... moet nog ff op zoek na geschikte locatie
hier staan al enkele fotos tussen, ben zelf niet echt aan fotos maken toe gekomen.
kadastra zet als het goed is straks nog een aantal fotos hier op het forum neer.
wel leuk om zelf een meeting te organisren, ik heb veel geluk gehad met de locatie, leuk grasveld wat ook mooi vlak ligt, plus restaurant er bij, en als je een een beetje zat van de opels bent kun je nog vliegtuigen gaan kijken.
als of dat niet genoeg is kun je eventueel ook nog een rondvlucht boven hoogeveen doen of parachute springen haha
ik heb een aantal jaar in kerkrade opelpowerdag georganiseerd liep lekker veel belgen en duitsers .. mja das van hier uit nie handig.. ideale locatie bij een burger king veel parkeergelegenheid .. lekker makelijk ook eten drinken en toiletten waren dr natuurlijk ....... mja heir nog nie zo beknd dus ma ff rondneuzen
kreeg al de tip om eens te kijken in veenendaal bij de mac ofzoiets
biena tijd voor kinrooi meet!!! morgen tas inpakken .. en donderdag richting limburg en dan vrijdag vandaar na kinrooi :thumb lekker weekendje partyyyyy
ik heb een aantal jaar in kerkrade opelpowerdag georganiseerd liep lekker veel belgen en duitsers .. mja das van hier uit nie handig.. ideale locatie bij een burger king veel parkeergelegenheid .. lekker makelijk ook eten drinken en toiletten waren dr natuurlijk ....... mja heir nog nie zo beknd dus ma ff rondneuzen
kreeg al de tip om eens te kijken in veenendaal bij de mac ofzoiets
Ac /burger King in zevenaar.
Worden vaker meetings gehouden. Ligt pal naast de A12
Weet iemand nog welk lettertype de astra brigade stikkers waren? Ik wil ze zelf weer nieuw bestellen omdat die van mij er al een tijdje niet meer op zit. Liefst een maatje kleiner dan voorheen dan past die ook op mn zijraam.