A astraTD Forumbewoner 23 aug 2012 #2.761 Wil je zeggen dat je nog steeds originele bandjes erop heb liggen sinds fabriek :shock: ?
A astraTD Forumbewoner 23 aug 2012 #2.764 Jammer zullen bij assie mooi staan :thumb Ik wil naar 16 of 17inc gaan, mijn bandjes zijn nu echt ram kaal aan de binnen zijde :shock:
Jammer zullen bij assie mooi staan :thumb Ik wil naar 16 of 17inc gaan, mijn bandjes zijn nu echt ram kaal aan de binnen zijde :shock:
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 aug 2012 #2.766 :swear :swear :swear Feyenoord op de valreep gelijk. Wordt heel zwaar daar in Praag :???: Rik :sleeping
:swear :swear :swear Feyenoord op de valreep gelijk. Wordt heel zwaar daar in Praag :???: Rik :sleeping
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 24 aug 2012 #2.768 @RISL wrote:Jammer dat ze niet verloren hebben :jerry Wat zei ik jou nou de vorige keer over het aanspreken van mijn cluppie :argue :swear :vertag
@RISL wrote:Jammer dat ze niet verloren hebben :jerry Wat zei ik jou nou de vorige keer over het aanspreken van mijn cluppie :argue :swear :vertag
R RISL Forumbewoner 24 aug 2012 #2.769 Wat? Wat zei je? Ik versta je niet, nog een keer? Inject, je moet echt harder praten, je komt niet boven het boegeroep van verstandige mensen uit! :jerry
Wat? Wat zei je? Ik versta je niet, nog een keer? Inject, je moet echt harder praten, je komt niet boven het boegeroep van verstandige mensen uit! :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 24 aug 2012 #2.770 *pakt een aluminium honkbalknuppel en gaat er geduldig mee in de andere hand staan klappen om RISL iets duidelijk te maken* :angel
*pakt een aluminium honkbalknuppel en gaat er geduldig mee in de andere hand staan klappen om RISL iets duidelijk te maken* :angel
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 24 aug 2012 #2.773 HOI! ik ben druk bezig met uitzoeken hoe mijn telefoon werkt (spelletjes spelen dus. )