A astraTD Forumbewoner 8 aug 2012 #2.441 Niemand aan wezig?????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :swear :swear :swear
Niemand aan wezig?????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :swear :swear :swear
E Eamane Post best veel 8 aug 2012 #2.444 @RISL wrote:Had ik 'm dus toch goed....ik kon 'm nu ook niet meer vinden. Al plannen voor het weekend, iemand? Op vakantie :jerry
@RISL wrote:Had ik 'm dus toch goed....ik kon 'm nu ook niet meer vinden. Al plannen voor het weekend, iemand? Op vakantie :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 aug 2012 #2.445 @helmer opelfan wrote:Stil hier Pfff, heb net mn raammechaniek van mn E gesloopt :swear :swear Rik :agent
@helmer opelfan wrote:Stil hier Pfff, heb net mn raammechaniek van mn E gesloopt :swear :swear Rik :agent
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 aug 2012 #2.446 Ach, Dat ding ging al moeilijk en zwaar omhoog dus ik dacht effe smeren nou ? Nou ja, net voordat ik dacht klaar was was het: krak klop boem. Raam niet meer omhoog of omlaag :swear :swear Nu eerst een raammechaniek scoren op de sloop Rik :agent
Ach, Dat ding ging al moeilijk en zwaar omhoog dus ik dacht effe smeren nou ? Nou ja, net voordat ik dacht klaar was was het: krak klop boem. Raam niet meer omhoog of omlaag :swear :swear Nu eerst een raammechaniek scoren op de sloop Rik :agent
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 aug 2012 #2.448 Binnen ? Nee joh, alles moet op straat staan en het sleutelen ook. Raam kan nog wel omhoog en omlaag maar met hulp van mn spierballen king: Deurpaneel is er af, kan wel even opzij gelegd worden. Rik
Binnen ? Nee joh, alles moet op straat staan en het sleutelen ook. Raam kan nog wel omhoog en omlaag maar met hulp van mn spierballen king: Deurpaneel is er af, kan wel even opzij gelegd worden. Rik
A astraTD Forumbewoner 8 aug 2012 #2.450 @Mr.F wrote:@astraTD wrote:Wat voor iets Stefan? Een Ope- Peugeot nogwat huh??? :jerry