Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Ok bedankt, kun jij een cruise control aanmelden? Bij de dealert zeggen ze "dat gaat niet werken" terwijl op het Duitse Opel forum dat geen probleem is kennelijk, daar kost het bij de dealert 20 euro. pffff
Wie kan er mijn beeldscherm aanmelden zodat ik weer mijn benzineverbruik etc kan zien.
Geeft nu aan no function.
Voor het complete verhaal kijk even naar mijn andere berichtjes...
Groetjes Robin
Code index aanpassen bedoel je.
Om eerlijk te zijn weet ik niet precies wat ik bedoel, ik heb via google een engels forum te pakken gekregen waarbij mensen dezelfde klacht hadden dat het bic scherm no function aangeeft en dat deze enkel geactiveerd moest worden. Ik hoop dat iemand dat voor mij kan fixxen...
@okkie-001 wrote:Als het met een op-com kan zou ik het ook moeten kunnen
Ik moet zelf wel dan ff zoeken waar het staat maar dat is voor mijn geen probleem
Michel
Ik ben vorige week zondag bij Michel geweest, alle hulp gekregen van Michel(heel aardige jongen) en het was nog niet 100% gelukt.
Waarschijnlijk de koppeling kontakt, deze heb ik van de week weer goed vastgezet. Daarna heb ik een Op-Com interface gekocht via Marktplaats en heb de cruise control alsnog aan de praat gekregen. Je moest hem op twee plaatsen aanmelden, in het motormanagement en in de centrale Chasis module. Nou ik ben weer blij, een perfect werkende cruise controle nu.
@TigraTripleT wrote:@okkie-001 wrote:Als het met een op-com kan zou ik het ook moeten kunnen
Ik moet zelf wel dan ff zoeken waar het staat maar dat is voor mijn geen probleem
Michel
Ik ben vorige week zondag bij Michel geweest, alle hulp gekregen van Michel(heel aardige jongen) en het was nog niet 100% gelukt.
Waarschijnlijk de koppeling kontakt, deze heb ik van de week weer goed vastgezet. Daarna heb ik een Op-Com interface gekocht via Marktplaats en heb de cruise control alsnog aan de praat gekregen. Je moest hem op twee plaatsen aanmelden, in het motormanagement en in de centrale Chasis module. Nou ik ben weer blij, een perfect werkende cruise controle nu.
Met dank aan Michel!
Groeten Max
Dus je hebt Cruise Control geactiveerd met de Op-com? Wat kostte die Op-com?
Volgens mij zoals op het duitse forum staat kun je hem ook nog in het Instrument activeren dan doet het lampje (als dat er zit uiteraard) het ook.
Ja ben regelmatig in peize te vinden (vriendin). Misschien even pm met je 06 en dergelijke? Kun jij ook km-stand aanpassen van men nieuwe tellerklok? :thumb