Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Combo van S6 V10 Avant, de 991 Carrera 4S (pas een maand te koop) en een A8L W12:
Mustang, leek alsof die er al jaren stond, maar vandaag wassie weg:
California en Boxster Spyder, was vorige maand:
Zoals al gezegd, lage kwaliteit, heb er geen zin meer in dat ik mijn foto's over het hele internet terug vind. Wil je meer zien, pm me dan je mailadres.
Zal proberen wat vaker foto's te uploaden.
Heb nog zo'n 10.000 foto's, laatst heel veel gespot in Düsseldorf.
Ik vind het altijd een mooi detail dat de centrale wielmoer aan de ene kant van de auto rood is en aan de ander kant blauw, om de draairichtingen uit elkaar te kunnen houden net als bij echte race-wagens.
GT3 RS zo te zien (rolkooi, kleurstelling en logo).
Ben ook wel eens langs Spa geweest zo door de weeks om eens te kijken, was het afgehuurd door de Duitse Porsche- en Ferrariclub. Dus door de paddock gereden, bij La Source gekeken en in Eau Rouge, erg gaaf om te zien!
Gisteren een Ferrari 360 Spider en 355 GTS in Zevenbergen en Breda.
Op weg naar Zundert een C63 AMG, een Focus RS uit 1998, VW Touraeg W12 en Pontiac Firebird TransAm.
Vanmorgen langs de Porsche-dealer in Eindhoven geweest (op uitnodiging ), nog heel wat mooie Porsches en een Ferrari 599 GTB Fiorano en een gelimiteerde uitvoering van de Ferrari 612 (de Sessanta).
Later in Eindhoven zelf ook nog een witte Ferrari 458 Spider (helaas geen foto van).
Op de terugweg nog een Aston Martin DB9 Volante op de afrit van A58 naar A27.
Gisteren de autocollectie van iemand die bij mij in de buurt woont: 2 x Lotus Omega, 1 x Nissan GT-R, 1 x Lotus Esprit, 1 x Citroën SM, 1 x BMW E36 M3 Cabriolet, 1 x Lancia Delta Integrale.