Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

je hoord mij ook wel aankomen denk ik :D

@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

Ooit een rode corsa zien staan schuin tegenover die school?

daar wonen wij ;)

@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

daar wonen wij ;)

Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

@jeroenk wrote:Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

Ja, dat weet ik...

wat willen ze doen, kijken naar m'n broer's corsa of naar ons huis en/of oprit?

Valt niks te halen, t is 1 en al armoe bij ons :jerry

@jeroenk wrote:Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

Ja, dat weet ik...

wat willen ze doen, kijken naar m'n broer's corsa of naar ons huis en/of oprit?

Valt niks te halen, t is 1 en al armoe bij ons :jerry

@vectra208v wrote:@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

daar wonen wij ;)

nr 102

ff via PM anders gaan te te lang off topic of via MSN of https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000621926747" onclick="window.open(this.href);return false;

en weer ON TOPIC :thumb

ooh ja sorry, ff niet om gedacht :jerry

@vectra208v wrote:@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

daar wonen wij ;)

nr 102

ff via PM anders gaan te te lang off topic of via MSN of https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000621926747" onclick="window.open(this.href);return false;

en weer ON TOPIC :thumb

ooh ja sorry, ff niet om gedacht :jerry

Photobucket is idd handiger, en als je twitter of facebook hebt kun je daar ook mee inloggen, scheelt je weer een wachtwoord onthouden ;)

Terug
Naar boven