Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

Ik hoop echt dat we met een grote groep bij de MacD kunnen verzamelen, tot nu toe pas met 8 voor de zondag...

@RISL wrote:Ik hoop echt dat we met een grote groep bij de MacD kunnen verzamelen, tot nu toe pas met 8 voor de zondag...

Vaak gebeurt het dat er nog mensen bijkomen die zich niet

op de lijst hebben gezet :thumb

Er komen nog ongeveer 3 bij van het omegaforum :thumb

Tuurlijk wel maar niet iedereen rijdt over Lelystad ;)

Er zijn volgens mij al 400 aangemeld ...

Als het er niet meer zijn ;)

Ik kom vanuit het zuiden....ik denk dat bijna iedereen die vanuit het zuiden of westen komt, langs Lelystad rijdt. Nu nog even hopen dat ze ff stoppen bij de MacD :)

Tuurlijk wel maar niet iedereen rijdt over Lelystad ;)

Er zijn volgens mij al 400 aangemeld ...

Als het er niet meer zijn ;)

zodra ik op zondag kom, knal ik toch echt rechtstreeks over Zwolle en Kampen.... :P ;)

misschien dat ik met wat andere oosterlingen oprij, zie ik dan wel. :P

Ik kom vanuit het zuiden....ik denk dat bijna iedereen die vanuit het zuiden of westen komt, langs Lelystad rijdt. Nu nog even hopen dat ze ff stoppen bij de MacD :)

@FnF_racer wrote:zodra ik op zondag kom, knal ik toch echt rechtstreeks over Zwolle en Kampen.... :P ;)

Dat zeg ik ;)

zodra ik op zondag kom, knal ik toch echt rechtstreeks over Zwolle en Kampen.... :P ;)

@FnF_racer wrote:zodra ik op zondag kom, knal ik toch echt rechtstreeks over Zwolle en Kampen.... :P ;)

Dat zeg ik ;)

ik kom vanuit de richting elburg,dus ga helaas ook niet over lelystad. Wel is het leuk dat hoe meer je in de buurt komt je meer en meer opeltjes ziet rijden! :thumbup

Terug
Naar boven