Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

@belgiumopelfriends wrote:belgium opel friends komt zeker af met enkele wagens maar kunnen enkel maar op de zondag

dat is ook de mooiste dag van het treffen wel optijd komen dan mis je niks van deze mooie meeting. ;) :thumb

@belgiumopelfriends wrote:belgium opel friends komt zeker af met enkele wagens maar kunnen enkel maar op de zondag

dat is ook de mooiste dag van het treffen wel optijd komen dan mis je niks van deze mooie meeting. ;) :thumb

Ik ben er ook weer bij met de SINTRA V6 :thumb

injanuari voor de APK en dan wat kleine aanpassingen doen en hopelijk ander schuifdeur zonder schade :D

gr.Paul

Ik ben er ook weer bij met de SINTRA V6 :thumb

injanuari voor de APK en dan wat kleine aanpassingen doen en hopelijk ander schuifdeur zonder schade :D

gr.Paul

@Fct_blondi wrote:wat is de entree?:)

Helemaal niets! :D We willen het graag zo toegankelijk mogelijk houden.

Overigens zijn we nog op zoek naar sponsors die kunnen helpen om dit evenement mogelijk te maken, dus als er nog suggesties zijn, dan horen we dat graag!

@Fct_blondi wrote:wat is de entree?:)

Helemaal niets! :D We willen het graag zo toegankelijk mogelijk houden.

Overigens zijn we nog op zoek naar sponsors die kunnen helpen om dit evenement mogelijk te maken, dus als er nog suggesties zijn, dan horen we dat graag!

moet je je aanmelden om daar te komen? omdat ik iedereen met een ID nummer zie aankomen.

of is het ook mogelijk om daar te komen, als je je die dag verveelt? :jerry

Terug
Naar boven