Het Dakar 2011 topic

Ik vind het al geen reet meer aan nu de topnotch nederlandse trucks eruit zijn. Das zegmaar waarvoor ik keek.

Ik vind het al geen reet meer aan nu de topnotch nederlandse trucks eruit zijn. Das zegmaar waarvoor ik keek.

nog meer nieuws:

- frans verhoeven heeft na de 2de etappe 10 minuten tijdstraf gekregen. staat nu 16de in het klassement.

nog meer nieuws:

- frans verhoeven heeft na de 2de etappe 10 minuten tijdstraf gekregen. staat nu 16de in het klassement.

Die hummer is mooi om te zien maar die gordon rijd als een bezetene,dan red je het nooit,dat gaat een keer fout

Die hummer is mooi om te zien maar die gordon rijd als een bezetene,dan red je het nooit,dat gaat een keer fout

[rquote=1830485&tid=139619&author=arjontje][rquote=1830404&tid=139619&author=14XE]Dag 1

3 truckers naar huis,ook bij de auto's zijn er al nederlandse uitvallers.

Een Hummer komt niet vooruit als het regent.

:jerry[/rquote]

HAHA ja en dan ook nog zeggen dat hij 2 wiel aangedreven is,.

Dit jaar is hij AWD. En nog kan hij niet mee komen.[/rquote]

Is gewoon achterwiel aangedreven hoor, maar ja hij is toch al uitgevallen wegens teveel technische mankementen.

Wel jammer want wat is dat een gave bak met een mooi geluid:thumbup:thumbup:thumbup

[rquote=1830485&tid=139619&author=arjontje][rquote=1830404&tid=139619&author=14XE]Dag 1

3 truckers naar huis,ook bij de auto's zijn er al nederlandse uitvallers.

Een Hummer komt niet vooruit als het regent.

:jerry[/rquote]

HAHA ja en dan ook nog zeggen dat hij 2 wiel aangedreven is,.

Dit jaar is hij AWD. En nog kan hij niet mee komen.[/rquote]

Is gewoon achterwiel aangedreven hoor, maar ja hij is toch al uitgevallen wegens teveel technische mankementen.

Wel jammer want wat is dat een gave bak met een mooi geluid:thumbup:thumbup:thumbup

Terug
Naar boven