Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze week nog even wat kleine zaken afgemaakt, de motorkap zit er op en dan is vandaag de dag aangebroken dat de auto (wederom) naar een andere locatie gaat, dit heeft ook te maken met de planning voor volgend jaar en het feit dat ik maar 1 ruimte heb waar ik de werkzaamheden kan doen, de rest is puur opslag.
Al met al dus even opruiming voor de feestdagen, en voor 2014 even een losse planning, maar zeker is dat er wel wat gaat gebeuren, ook op rallygebied.
Maar voorlopig even de laatste foto's van deze Manta.
De Manta staat weer op het thuisfront, dit allemaal ter voorbereiding van de rally in België a.s., de voorbereidingen zijn inmiddels van start, veel hoeft er niet aan de wagen te gebeuren, maar wel veel andere zaken die even de aandacht nodig hebben.
We hebben ons namelijk ingeschreven voor Rally Boucle de Spa welke op 15 februari plaats gaat vinden, dit is mede mogelijk gemaakt door een aantal sponsoren:
Nelissen Steenfabrieken
RWK keukens
BTOS gevelliften
Corporate Match
Achterasrevisie.nl
Manta400.com
Manta400.nl
Hessel Motors
Postma Motorsport
Pro-Racing
Dutch Power Trading
en Postma Motorsport
Nieuw winterrubber is inmiddels ook aangeschaft.
Omdat de rally meestal plaats vindt in winterse omstandigheden is er inmiddels een kachel in gebouwd.
die van hem ook!! alleen de besturing is toen van rechts naar links gegaan en de bekabeling is allemaal verandert en aangepast ,heeft hem veel geld gekost
Dat geloof ik best, het is een redelijk intensief werkje en dan de onderdelen nog, zo'n Toyota zit vol met bedrading en andere zaken die blijkbaar ook weer hun nut hebben
Die ken ik niet denk ik, weet wel dat er een rode vorig jaar reed en dat er met Wimedo eentje in de Castrol kleuren rondrijd, zou ook rallyklaar moeten zijn.
Kan zijn dat het dezelfde is, vlgs mij kwam die vorig jaar pas met die auto op het Midlands circuit.