Afgelopen week redelijk wat drukte en weinig tijd voor de Celica, ook zit ik te wachten op onderdelen, ik had gehoopt dit deze week te krijgen, maar het zit niet echt mee.
De lampenbar is binnen handbereik, als ik tijd heb haal ik deze morgen op, ik heb contact gehad met Wevers en dat is goed gelopen, ze zijn iets duurder, maar aan de andere kant, ik heb hier meer vertrouwen in dan met andere leveranciers en dat is ook wat waard.
Wat er wel is gebeurt:
Afgelopen weekend een setje velgen op de kop getikt, Afbeelding D laat zien hoe ze er gewoonlijk uit zien, maar dat is niet handig tijdens de rally, dus die kap gaat er af, dan komen ze er uit te zien als afbeelding A en dat lijkt niet echt, dus ik ga de gaatjes dichtmaken en dan komen ze er uit te zien als afbeelding B, misschien niet de mooiste velgen, maar belangrijk: niet al te duur, ze zijn recht en ik heb d'r 8 stuks van.
Dan is de kofferbak zo'n beetje ingedeeld, hier en daar wat ophangbeugels gemaakt voor de krik e.d., zeg maar voor de 1e hulp bij een lekke band.
Aankomende week gaat de Celica eruit, ik hoop dan dat de remmen dan ook klaar zijn, maar sowieso gaat de wagen verkassen, mijn Kadett 400 komt terug en die moet klaar voor de Eifel rally.