Hemeltje

<p style="text-align: right;">Mijn volgende vraag</p>
<p style="text-align: right;">Mijn hemeltje begint los te raken.</p>
<p style="text-align: right;">Maar aan de randen zie je niets daarmee bedoel ik dat het hemeltje in het midden los laat</p>
<p style="text-align: right;">Wie heeft er de houden tip ,waarmee ik het vast kan maken zonder dat ik hem helemaal los hoef te maken</p>
<p style="text-align: right;">Alvast bedankt groetjes silvia</p>

Dat is een goeie, ik denk toch dat je hem er uit moet halen en Dan aan 1 kant los moet halen en op nieuw moet lijmen

of een knappe van de sloop halen, maar mischien is er hier iemand met een op lossing, ik heb het een beetje rond

mn binnen verlichting maar nog niet zo erg.

vr,gr, jac.

Ik heb zelf bij mijn vectra een naad gesneden precies in het midden en het loshangende hemeltje gelijmd met textiellijm

Daarna weer glas gestreken en die naad zag je al bijna niet
Maar heb toch voor de leuk een mooie luxe band geplakt over de naad zodat het een exentriek oog geeft aan het hemeltje

Vrij simpel opgelost

Is wel een heel leuk idee om je hemeltje een band te geven breekt ook nog wel ik ga hier over nadenken

Dank je wel

Ik heb wat spelden gekocht en her en der wat in het hemeltje gestoken,niet zo mooi :scratch: maar heb je hem niet meer op je hoofd liggen.
Toch wel handig die mondkapjes voorraad opberg mogelijkheid in het dak van mijn Signum :-)
itew9dfnp3pussp5haerb953v7r35bg2.jpg

Terug
Naar boven