Wat een reacties weer. In de openingspost zie ik iemand vragen naar wat informatie over een autootje en de eventuele oude eigenaar. Meer niet..
Maar ooohjeeej de mensen van het opelforum staan al weer klaar met een uitgesproken mening die niet alleen de TS zijn smaak, maar ook die van vele andere liefhebbers die wel van deze overdreven stijl houden, de grond in moeten trappen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat die daarop zit te wachten... Dan had die daar wel om gevraagd
Lijkt idd niet echt een liefhebber te zijn geweest. Dan had deze er wel mooier bij gestaan. Een echte liefhebben maakt er wat moois van en is er ook zuinig op. En als je dan goed naar deze auto kijk kan je je afvragen of de vorige eigenaar wel wel zuinig op geweest is.
Reacties zo verschrikkelijk off topic als dit, kan dat niet gestraft worden met een warning of perm ban ofzo. Dit is pas :thumbdown
Gelukkig maakt het mij niet uit wat jullie van mijn auto vinden :jerry
Ik ken de eigenaar niet. Maar kijk wel goed naar de vervaldatum van de apk. Die zit er niet lang meer op, verder wat Willem zegt even goed kijken naar het motortje en het olieverbruik.
Auto ziet er verder (op de foto's) vrij netjes uit voor een auto die op deze manier 'gestyled' is. Niet mijn smaak, maar vaak zijn dit soort auto's meer verschillende kleuren dan de bedoeling is.