Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het beetje koelvloeistof wat wegloopt is te verwaarlozen naderhand beetje bij vullen .
kijk veel van de opgenoemde dingen hoeven niet duur te zijn ..bijv beeld EGR EN STAPPENMOTOR EN GASKLEPHUIS schoonmaken kost tijd en is heel goed zelf te doen .
dan heb je de eerder genoemde temp senzor b€ 17
de lamda sone zo rond de €80
de map sensor zit ook rond de €80.
maar !!!!!!
als je daar zo niet aan begind :vertag inderdaad laat hem eerst maar uit lezen is bij dit wel het beste en laat de VOD een begroteing maken onderdelen en tijd los van elkaar niet van het kost €400 want dan weet je nog niks .
het beetje koelvloeistof wat wegloopt is te verwaarlozen naderhand beetje bij vullen .
kijk veel van de opgenoemde dingen hoeven niet duur te zijn ..bijv beeld EGR EN STAPPENMOTOR EN GASKLEPHUIS schoonmaken kost tijd en is heel goed zelf te doen .
dan heb je de eerder genoemde temp senzor b€ 17
de lamda sone zo rond de €80
de map sensor zit ook rond de €80.
maar !!!!!!
als je daar zo niet aan begind :vertag inderdaad laat hem eerst maar uit lezen is bij dit wel het beste en laat de VOD een begroteing maken onderdelen en tijd los van elkaar niet van het kost €400 want dan weet je nog niks .
laat je ons even weten wat er uit komt
Bert
ja natuurlijk ik laat hem eerst eens uit lezen,dan laat ik het jullie weten wat het oorzaak is.
die stappen motor waar jullie t over hebben waar zit die?? want ik heb momenteel mijn gasklep eraf liggen om te reinigen maar zie alleen de egr te zitten