Help.... koplampen knipperen

Timothydevisser

Post weleens wat
vanmorgen toen ik naar huis aan het reiden was viel mij op dat mijn verlichting knippert...

niet het knipperen als in aan en uit maar meer in de vorm van dimmen en weer feller...

heel vervelend natuurlijk, eerste waar ik aan denk is een massa punt maar waar moet ik gaan zoeken.

of misschien iets anders ?

kom maar op me de ideeen

http://youtu.be/0-UO-J9xQgc

Ik heb t zelfde. Denk dat de accu aan t overlijden is. Echter heb ik t alleen smorgens. Starten en voorgloeien etc doet ie nog perfect. Dynamo ook al gemeten toevallig? Die van mij levert Nog gewoon wat ie moet doen

Stationair 13,3 / 13,4 volt

Met gaspedaal op 2000 toeren schommelend tussen de 13.7/14.0 met 1x een piek naar 14.7 dit was maar zeer kort.

nou lijkt mij als het door dynamo komt het dus minder zou moeten zijn als ik bijvoorbeeld mijn radio uitschakel want dan zou er minder stroom verbruikt worden.

maar dit is dus niet zo het blijft en het is echt F*cking storend, niet alleen voor mij maar ook voor de mensen die voor mij reiden.

Mvg Timothy

Does the high beam behaves the same? Flickering means the voltage is not stable. It is not stable anyway from the altenator, but your dimming has a slow frequency. From what I can see in the drawings, lights are supplied through Underhood electronic module, so maybe a fault there? First try high beam!

Hmmm, really big chance diodes in alternator are broken. Best to see with a scope. Man, I really need to buy one osciloscope.

Terug
Naar boven