hoi jan licht er aan wat het belamgrijkste ik of de vectra maar laten we maar bij opel beginnen ben vervente opel rijder [deutsche gruntlichkeit] heb er div.gehad in mijn leven a.ascona b.ascona b.kadett c.kadett.+d.kadett b.manta.spijt van dat die ooit verkocht heb na manta in 2003 a.vectra gekocht bij nedam-opel roermond via handelaar parteculier was de prijs te hoog,toen nog voor 2500 gld. wielen voor stonden scheef handelaar zei dat ik gek was rep.kosten werden te hoog.schade was volgens garage niew.draagarm l+r kromme stabstang voorpoot krom??? ik zij dat klopt niet en liet de kap open maken wees hem op gebroken wormwiel stuurmeganisme kon niet bij opel had hij nog nooit mee gemaakt in 40 jaar garagebedrijf ik liet hem kijken onder de kap en driaade aan ,t stuur de wielen gingen allebei een andere kant op rep kosten nieuw 300gld grote poets en onderhouds beurt en ik had de mooieste 1.8gls.zwart metalic in de regio 157000km op de teller daimond velgen en later spoiler op de koffer nu staat de teller op 320.000km en de motor is nog miet los geweest ga nog ieders keer naar de handelaar voor de buurd en apk buiten de normale slijtage zoals uitlaat en remvoring is er niks aan gedaan grt jan