HELP!! Astra 1.9CDTI 120pk wil niet meer.... NIEMAND?????

Je had mischien beter de egr kunnen afdoppen en deze uit de software kunnen laten schrijven voor 50.- dan was je voorgoed van dat ellendige ding afgeweest.

@pixels66 wrote:Vliegwiel geintje heb ik ook gehad afgelopen jaar.. daarbij ook gelijk druklager, drukgroep en koppeling vervangen.. Mail even met FSRS-opelwebshop, die kunnen je voor goede prijzen een mooie complete set leveren inclusief de benodigde bouten e.d.

Een voordeel, daarna rijdt de auto wel super lekker met zo'n nieuw vliegwiel, wat een verschil!

Top! :thumb ga gelijk even op de website kijken.

Kun je makkelijk erbij komen, of moet je enorm veel loshalen? Begrijp dat het geen klusje van een uurtje is, maar kun je de bak ertussenuit schuiven.

Is er ook een handigheidje voor? Tips zijn altijd welkom

Je kan ook is op ebay kijken als je uitzoekt wat je precies nodig hebt kun je hier ook zeer voordelig shoppen,

Ik ben destijds ook nog in onderhandeling geweest met FRSR prima winkel overigens maar konden het mij natuurlijk lang en na niet aanbieden voor de ook wel heel erg scherpe ebay prijs, ik heb in december 519,00 euro betaald inclusief verzending voor een Luk Set (met bouten en toebehoren) en Sachs dubbel massa vliegwiel wel voor een z19dth motor was totaal voor 825 euro klaar met verse bakolie & inbouw succes :thumb

@gtcz19dth wrote:Je kan ook is op ebay kijken als je uitzoekt wat je precies nodig hebt kun je hier ook zeer voordelig shoppen,

Ik ben destijds ook nog in onderhandeling geweest met FRSR prima winkel overigens maar konden het mij natuurlijk lang en na niet aanbieden voor de ook wel heel erg scherpe ebay prijs, ik heb in december 519,00 euro betaald inclusief verzending voor een Luk Set (met bouten en toebehoren) en Sachs dubbel massa vliegwiel wel voor een z19dth motor was totaal voor 825 euro klaar met verse bakolie & inbouw succes :thumb

ik kwam deze tegen:

Iemand hier ervaring mee?

http://www.vliegwiel-store.nl/contents/nl/p28_Luk_415024110_624322633_.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven