K kupersr Komt weleens kijken 17 jan 2013 #1 Als je een origineel setje hella xenon koplampen koopt, kun je dan achteraf bijvoorbeeld een pilot set inbouwen? Misschien heeft iemand hier ervaring in?
Als je een origineel setje hella xenon koplampen koopt, kun je dan achteraf bijvoorbeeld een pilot set inbouwen? Misschien heeft iemand hier ervaring in?
K kupersr Komt weleens kijken 17 jan 2013 #3 Omdat er geen lampen meer bij zitten! Is in principe net zovwel werk als bijvoorbeeld depot?
H Haasje17 Forumbewoner 17 jan 2013 #4 Is even veel werk als een depo met multistekker. (deze lampen zijn met multistekker en niet plug and play) je moet dan zelf je kabelboom aanpassen.
Is even veel werk als een depo met multistekker. (deze lampen zijn met multistekker en niet plug and play) je moet dan zelf je kabelboom aanpassen.
K kupersr Komt weleens kijken 17 jan 2013 #8 gaat trouwens om deze lampen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m634421764-koplampen-astra-g.html" onclick="window.open(this.href);return false; :thumb
gaat trouwens om deze lampen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m634421764-koplampen-astra-g.html" onclick="window.open(this.href);return false; :thumb
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 17 jan 2013 #9 Ja zijn die met de multistekkers het is wel te doen hoor. Moet dan alleen in de bedrading worden gesneden en gesoldeerd. Mocht je multistekkers nodig hebben heb die hier wel liggen voor de helft van wat de nieuwe kosten. Heb ook nog wel een schema voor je staat volgens mij ook nog hier op het forum.
Ja zijn die met de multistekkers het is wel te doen hoor. Moet dan alleen in de bedrading worden gesneden en gesoldeerd. Mocht je multistekkers nodig hebben heb die hier wel liggen voor de helft van wat de nieuwe kosten. Heb ook nog wel een schema voor je staat volgens mij ook nog hier op het forum.
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 17 jan 2013 #12 Oke enige verschil zit hem in de aansluiting van de stekkers
K kupersr Komt weleens kijken 17 jan 2013 #13 als ik nou naar jou toe kom, sluit je ze dan met me aan? :thumb
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 17 jan 2013 #14 ja wil ik best wel voor je doen maar Roden en Voorthuizen liggen niet dicht bij elkaar.
K kupersr Komt weleens kijken 17 jan 2013 #15 Nee weet ik. Is het nog anders als de depo lampen. Qua kwaliteit etc?
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 17 jan 2013 #16 Depo is eigenlijk imitatie en de originele zou dan betere kwaliteit moeten zijn. Maar tegenwoordig is imitatie soms nog beter als origineel. En eerst was het merk FK wat is overgaan naar DEPO.
Depo is eigenlijk imitatie en de originele zou dan betere kwaliteit moeten zijn. Maar tegenwoordig is imitatie soms nog beter als origineel. En eerst was het merk FK wat is overgaan naar DEPO.
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 17 jan 2013 #18 Kan niet in jou portomonee kijken dit is iets wat jezelf moet beslissen. Ik zou zelf dan voor die van marktplaats gaan mits er niks aan mankeerd. Weet niet wat voor prijs hij er zelf voor in gedachte heeft maar zag een bod van 75euro van jou staan. Je kan dan veel beter een emailtje versturen met daarin wat zijn uiterste prijs is. Van daaruit kan je dan zelf gaan beslissen wat voor jou het beste gaat uitkomen.
Kan niet in jou portomonee kijken dit is iets wat jezelf moet beslissen. Ik zou zelf dan voor die van marktplaats gaan mits er niks aan mankeerd. Weet niet wat voor prijs hij er zelf voor in gedachte heeft maar zag een bod van 75euro van jou staan. Je kan dan veel beter een emailtje versturen met daarin wat zijn uiterste prijs is. Van daaruit kan je dan zelf gaan beslissen wat voor jou het beste gaat uitkomen.
K kupersr Komt weleens kijken 17 jan 2013 #19 Dat had ik natuurlijk al gedaan. Helaas nog geen reactie Waar moet.ik zoal op letten?
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 17 jan 2013 #20 Of alle ophangbeugels nog heel zijn. En vragen of de bevestigings ringen om de xenonlamp vast te zetten erbij zitten. Verder is het kijken hoe de staat van de koplampen is.
Of alle ophangbeugels nog heel zijn. En vragen of de bevestigings ringen om de xenonlamp vast te zetten erbij zitten. Verder is het kijken hoe de staat van de koplampen is.