L Lange.vb Lid 2 jan 2023 #142 Starvin.vb@gmail.com Zou je mij die kunnen voor de vectra c benzine aub
D Danny Verheijden Lid 9 jan 2023 #143 Ik zou deze ook graag van u willen ontvangen. Alvast vriendelijk bedankt. djj.verheijden@gmail.com
B BrandonQuest Lid 5 apr 2023 #144 Goedemorgen, ik wil graag nieuw leven blazen in een Vectra C 2003 motor 2.2 147 pk met marterschade. Zou het handboek 2005-2008 hierbij behulpzaam kunnen zijn? Als iemand nuttige documenten heeft, stuur ze dan naar happel.andreas@gmail.com Heel erg bedankt
Goedemorgen, ik wil graag nieuw leven blazen in een Vectra C 2003 motor 2.2 147 pk met marterschade. Zou het handboek 2005-2008 hierbij behulpzaam kunnen zijn? Als iemand nuttige documenten heeft, stuur ze dan naar happel.andreas@gmail.com Heel erg bedankt
H henk debruijnn Lid 17 feb 2024 #145 Indien deze nog beschikbaar is had ik graag een manual ontvangen voor de Vectra c 1.8 2003. Graag mailen op >> jurghaze.hd@gmail.com Alvast hartelijk bedankt!
Indien deze nog beschikbaar is had ik graag een manual ontvangen voor de Vectra c 1.8 2003. Graag mailen op >> jurghaze.hd@gmail.com Alvast hartelijk bedankt!
M maxmax Lid 23 feb 2024 #146 Hoi Heb een Vectra C Sedan (ZO2) 155PK. bouwjaar 2007 Merk dat de problemen nu beginen, dashboard is net een KerstBoom,kan alle Hulp Gebruiken. Hartelijk Bedankt alvast. ghostx18@hotmail.com
Hoi Heb een Vectra C Sedan (ZO2) 155PK. bouwjaar 2007 Merk dat de problemen nu beginen, dashboard is net een KerstBoom,kan alle Hulp Gebruiken. Hartelijk Bedankt alvast. ghostx18@hotmail.com
C CeaseFire Lid 7 mrt 2024 #147 Als deze nog beschikbaar is : ik heb een Vectra C 1.8 Station uit 2007. mijn email ceesfeijer@gmail.com alvast bedankt :good:
Als deze nog beschikbaar is : ik heb een Vectra C 1.8 Station uit 2007. mijn email ceesfeijer@gmail.com alvast bedankt :good:
M maxmax Lid 7 mrt 2024 #148 Hoi Heb een Vectra C Sedan ZO2 155PK Bouwjaar 2007 Merk dat de problemen nu beginnen , dashboard is net een Kerstboom kan alle Hulp Gebruiken. Hartelijk Bedankt alvast. ghostx18@hotmail.com
Hoi Heb een Vectra C Sedan ZO2 155PK Bouwjaar 2007 Merk dat de problemen nu beginnen , dashboard is net een Kerstboom kan alle Hulp Gebruiken. Hartelijk Bedankt alvast. ghostx18@hotmail.com
L lebragard Komt weleens kijken 8 mrt 2024 #149 maxmax , bestand is te groot voor een hotmail account , kan enkel verzendenen met een gmail account en euh.... Kerstmis is nog veraf eerst pasen nog.... , hopelijk krijg je het opgelost.
maxmax , bestand is te groot voor een hotmail account , kan enkel verzendenen met een gmail account en euh.... Kerstmis is nog veraf eerst pasen nog.... , hopelijk krijg je het opgelost.
L lexbennik Lid 11 apr 2024 #151 Als er nog iemand hem in pdf heeft voor mij, heel graag. benniklex@gmail.com of lexbennik@hotmail.com
Als er nog iemand hem in pdf heeft voor mij, heel graag. benniklex@gmail.com of lexbennik@hotmail.com
W wokkel1976 Lid 15 jul 2024 #152 Goedenavond, Mocht deze nog beschikbaar zijn dan zou ik hem graag ontvangen. arnoudhuysman@gmail.com Heel hartelijk bedankt!
Goedenavond, Mocht deze nog beschikbaar zijn dan zou ik hem graag ontvangen. arnoudhuysman@gmail.com Heel hartelijk bedankt!
S Szőcs Zoltán Lid 8 sep 2024 #153 Als deze nog beschikbaar is : ik heb een Vectra C 2.8 GTS uit 2006. mijn email night3333@gmail.com alvast bedankt
Als deze nog beschikbaar is : ik heb een Vectra C 2.8 GTS uit 2006. mijn email night3333@gmail.com alvast bedankt
W Wurst “wurstgetrank” Getrank Lid 16 sep 2024 #154 Ik sluit me hier bij aan. niefokkemeebrabant@gmail.com
O olafvw Lid 22 dec 2024 #157 Beste Lebragard, Graag ontvang ik ook een kopie. Zou je mij deze kunnen toesturen op olafvanwilgenburg@gmail.com Alvast hartelijk bedankt. Groet Olaf
Beste Lebragard, Graag ontvang ik ook een kopie. Zou je mij deze kunnen toesturen op olafvanwilgenburg@gmail.com Alvast hartelijk bedankt. Groet Olaf