G Ghanz Forumbewoner 10 mei 2013 #162 als ze denken mij te kunnen naaien, Jozef.. dan naai ik ze wel terug en Stender... tja.. waarom niet.. ? t sleutelen is mijn grotere hobby. al vind ik MANTA rijden niet verkeerd.. maar daar heb ik er nog wel een voor
als ze denken mij te kunnen naaien, Jozef.. dan naai ik ze wel terug en Stender... tja.. waarom niet.. ? t sleutelen is mijn grotere hobby. al vind ik MANTA rijden niet verkeerd.. maar daar heb ik er nog wel een voor
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 10 mei 2013 #163 Maak je zulke mooie foto's altijd van je auto's.....plaats je zulke waardeloze foto's op speurders :jerry :jerry :jerry
Maak je zulke mooie foto's altijd van je auto's.....plaats je zulke waardeloze foto's op speurders :jerry :jerry :jerry
M mantadevil Hoort bij de inboedel 26 mei 2013 #165 Mooie ouwe commodore er voor in de plaats of zo ,dingen zijn inmiddels ook de 40 jaar genaderd vind de b coupe GSE erg mooi
Mooie ouwe commodore er voor in de plaats of zo ,dingen zijn inmiddels ook de 40 jaar genaderd vind de b coupe GSE erg mooi
G geert opel Komt hier geregeld 26 mei 2013 #166 staat er nog wel een op markplaats opel commodore 1973 1250 euri hep nog wel een d rekord van 1973 40 + op lpg motor loopt niet 500 euro :jerry
staat er nog wel een op markplaats opel commodore 1973 1250 euri hep nog wel een d rekord van 1973 40 + op lpg motor loopt niet 500 euro :jerry
G Ghanz Forumbewoner 26 mei 2013 #167 nee, geen commodore Jongs. en Geert.. ik hoorde al dat het niet echt meezat met je Rokerd
G geert opel Komt hier geregeld 26 mei 2013 #168 ja k..t blok maar komt wel andere in als hij niet verkocht word is 40+ das goed
S soepkiepe Forumbewoner 26 mei 2013 #169 heb de manta vandaag ff in het echt bewonderd.. zeer leuk speelgoed haha.
G geert opel Komt hier geregeld 26 mei 2013 #170 ja leuk ding he hep hem ook al gezien als dike 16s en als 3.o hahhaha
G Ghanz Forumbewoner 26 mei 2013 #171 toen as 1.6 was me toch ok wat nie. hahahha hemelsblauw hahaha en nu weer. hahaha
S soepkiepe Forumbewoner 26 mei 2013 #172 haha normaal heb geert altijd wel een rijdend opeltje staan (al reed ie laatst zelfs in een astra f :wtf ) nu is er een meeting vlak bij en komt ie niet omdat ie geen auto heeft :agent :jerry :jerry :jerry
haha normaal heb geert altijd wel een rijdend opeltje staan (al reed ie laatst zelfs in een astra f :wtf ) nu is er een meeting vlak bij en komt ie niet omdat ie geen auto heeft :agent :jerry :jerry :jerry
G Ghanz Forumbewoner 26 mei 2013 #173 wat... hij had het nog lopend kunnen doen die maf was je druk met je blokkie Geert? :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
wat... hij had het nog lopend kunnen doen die maf was je druk met je blokkie Geert? :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
G geert opel Komt hier geregeld 26 mei 2013 #174 hep wel kadett en rekord ma tijd hahaa volgen de keer beter was toen ook snel met die dike 16s hahha hans
hep wel kadett en rekord ma tijd hahaa volgen de keer beter was toen ook snel met die dike 16s hahha hans
S soepkiepe Forumbewoner 26 mei 2013 #175 jij op zondag geen tijd geert? of moest je naar de kerk :jerry :jerry :jerry
G geert opel Komt hier geregeld 26 mei 2013 #176 nee was niet met die olde opel bezeg hahahhaa ja me zonde over denk :jerry en hahhaha
G Ghanz Forumbewoner 26 mei 2013 #177 had dat eem zegt Geert.. dr was zat volk met verstand van zaken.. hadden je vast wel eem willen helpen, zodat jij ook even kon komen. haha
had dat eem zegt Geert.. dr was zat volk met verstand van zaken.. hadden je vast wel eem willen helpen, zodat jij ook even kon komen. haha
G geert opel Komt hier geregeld 26 mei 2013 #178 hahaha grap jas komt wel goed hat wel kunen komen met kadett maar ja
G geert opel Komt hier geregeld 26 mei 2013 #180 ja das zoo maar leuke 3.0 liter maar niet voor mij portemonee hahaha