Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hij bedoeld denk ik die hele strips die door je dashboard en deurpanelen lopen ... erg netjes allebei!
Als die er af hadden gekund had ik ze ook al gespoten helaas,,,,
Die kunnen eraf...
ja dat weet ik maar kunnen ze er ook weer op?
dacht op ht forum te lezen dat ze dan "kapot" waren.
off topic hoe is het met de grill????
Je kan ze er weer op kitten...
-offtopic Die grille die ik voor 20 euro had gekocht bleek geen Vectra grille maar een Meriva Grille, die heb ik voor 60 euro doorverkocht!:thumbup-offtopic
maar weer even on topic heb jij ervaring met het verwijderen/kitten van die strips???
Nee, dat niet maar heb de deurpanelen wel aan de binnenkant gezien, is niet heel veel werk. Zit vast Gesmolten zeg maar, uitboren en weer vastkitten is, denk ik, prima te doen. Die voorste strip in je dashbord wip je er zo uit.
Heb het zelfde probleem alleen ook op mijn stuur (zie ander topic Stuur vertra C)
Hey blijkbaar zit er in de sturen ook nog verschil van sedan of gts??? Ik heb het gewoon van aluminium look! Kleur zilver net zoals mijn strippen! Wist niet dat dat anders was bij jullie! Wist wel die facelift modellen en die vanaf 2006 die hebben nieuwere knopjes op t stuur! Ook wel mooier vindt ik zelf!
Heb het zelfde probleem alleen ook op mijn stuur (zie ander topic Stuur vertra C)
Hey blijkbaar zit er in de sturen ook nog verschil van sedan of gts??? Ik heb het gewoon van aluminium look! Kleur zilver net zoals mijn strippen! Wist niet dat dat anders was bij jullie! Wist wel die facelift modellen en die vanaf 2006 die hebben nieuwere knopjes op t stuur! Ook wel mooier vindt ik zelf!
Zilver vind ik zelf ook mooier maar staat zo raar bij het donkere hout van mij
Ja zilver is zeker erg mooi ben blij dat ik het heb! Anders had ik ze overgespoten! Heb jij zwart hout dan?? Zwart houtlook gaat wel maar dat bruine notenhoutlook! Vreselijk! Of heb jij t overgespoten?? Sorry maar vindt dat notenhout zo verschrikkelijk smerig! Is meer wat voor 60plus of bejaarden! En hoort in sjiek bakken zoals bentley ofzo of jaguar! En dan vindt ik het nog smerig staan! Maar ja dat is mijn mening! sportief staat het zowiezo niet!
Ja zilver is zeker erg mooi ben blij dat ik het heb! Anders had ik ze overgespoten! Heb jij zwart hout dan?? Zwart houtlook gaat wel maar dat bruine notenhoutlook! Vreselijk! Of heb jij t overgespoten?? Sorry maar vindt dat notenhout zo verschrikkelijk smerig! Is meer wat voor 60plus of bejaarden! En hoort in sjiek bakken zoals bentley ofzo of jaguar! En dan vindt ik het nog smerig staan! Maar ja dat is mijn mening! sportief staat het zowiezo niet!