D d.kadett Lid 24 mei 2008 #182 Mag ik t ook weten aub PLEASE ik heb nl een compleet gedemonteerd blok met coscast kop op de kop getikt maar wil voor ik alles ga monteren graag weten waar alles zat...:thumbup
Mag ik t ook weten aub PLEASE ik heb nl een compleet gedemonteerd blok met coscast kop op de kop getikt maar wil voor ik alles ga monteren graag weten waar alles zat...:thumbup
S Saiko Post best veel 26 mei 2008 #184 Ik kom net binnenlopen. Ik ga eerst ff een theetje zetten, daarna beantwoord ik alle u2u's. Peace and happy-nesss!
Ik kom net binnenlopen. Ik ga eerst ff een theetje zetten, daarna beantwoord ik alle u2u's. Peace and happy-nesss!
S Saiko Post best veel 26 mei 2008 #185 Reactie's verstuurd. Mocht ik iemand gemist hebben, stuur me dan een berichtje. Groeten
M meangreen Komt weleens kijken 26 mei 2008 #190 heb je topic getopt, ziet iedereen deze nuttige info als eerste!!
B blokkie Lid 1 jun 2008 #194 hab de wachtwoorden ontvangen maar kan de "site niet openen" geeft de comp aan:swear:swear klote machineuke
hab de wachtwoorden ontvangen maar kan de "site niet openen" geeft de comp aan:swear:swear klote machineuke
F Febe Komt weleens kijken 3 jun 2008 #195 origineel gepost door Saiko Febe, heb jij ook al iets gehoord? Ja ja, heb ze gekegen! Maar moet ze nog proberen. Hartelijk dank Saiko! :thumbup
origineel gepost door Saiko Febe, heb jij ook al iets gehoord? Ja ja, heb ze gekegen! Maar moet ze nog proberen. Hartelijk dank Saiko! :thumbup