Ik heb vorig jaar op HAN arnhem gezeten (Accountancy). Opleidingskeuze was verkeerd en de school vond ik niet zo leuk.
Ik woon zelf 10km van arnhem dus ik ging toen altijd met de auto (smart fortwo). soms een beetje file, maar echt maximaal 30 minuten rijden.
Ik vond mijn klas helemaal niets aan, ook mijn SLB'er en de vakken niet, dus was ik maar gestopt. Ik wist gewoon dat ik het niet wilde..
Half jaartje niets gedaan, nu zit ik op HAN nijmegen. Is wel een stukje verder, vooral de Waalbrug is druk in de ochtend. Reistijd varieert bij mij van 20 minuten tot 1,5 uur. Maar dat heb ik er 100% zeker voor over. Ik zit op Locatie Laan van Scheut 10. Dit gebouw is heel fijn, niet al te groot. hele sociale mensen om je heen (vind ik). leuke klas en SLB'er.
Ik doe nu Small business & Retail managment, omdat ik later een eigen onderneming wil starten. Zit nu in 2e half jaar en het bevalt me zeer goed, reizen met OV is ook wel te doen. je bent tussen 45 minuten en 75 minuten onderweg vanuit Westervoort (waar ik woon).
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn informatie/ ervaring, maar ik hoor van meerdere mensen dat ze HAN in Nijmegen prettiger vinden dan Arnhem. Is natuurlijk verschillend per persoon..
Ik zou alleen al naar nijmegen gaan voor de turkse pizza's