E Erq4tje Lid 30 apr 2014 #1 Goedendag opel forum mensen Mijn naam is Eric en woon in hoogeveen K ben in het troste bezit van een opel astra h 1.6 Ik heb me aangemeld omdat ik al een tijdje mee lees En zelf straks ook wat vragen heb Mvg eric
Goedendag opel forum mensen Mijn naam is Eric en woon in hoogeveen K ben in het troste bezit van een opel astra h 1.6 Ik heb me aangemeld omdat ik al een tijdje mee lees En zelf straks ook wat vragen heb Mvg eric
N nova.... Forumbewoner 30 apr 2014 #2 Welkom, Zou zeggen stel je vragen en ze geven je altijd antwoordt erop.. Oja heb je ook een fotoootje van de astra ??
Welkom, Zou zeggen stel je vragen en ze geven je altijd antwoordt erop.. Oja heb je ook een fotoootje van de astra ??
V VideoRipper Post best veel 1 mei 2014 #4 @Erq4tje wrote:Ik heb me aangemeld omdat ik al een tijdje mee lees Ah zie je wel: dat was jij dus. :lol: Welkom hier, Eric! :thumb
@Erq4tje wrote:Ik heb me aangemeld omdat ik al een tijdje mee lees Ah zie je wel: dat was jij dus. :lol: Welkom hier, Eric! :thumb