E erik V Lid 16 feb 2014 #1 Erik is de naam. 20 jaar en afkomstig uit Antwerpen (Belgie) Trotse eigenaar van een astra 1.7 uit de jaren 2000.
Erik is de naam. 20 jaar en afkomstig uit Antwerpen (Belgie) Trotse eigenaar van een astra 1.7 uit de jaren 2000.
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 18 feb 2014 #6 Beste Erik Het beste kun je de foto eerst uploaden naar photobucket of een vergelijkbare site. Dan plaats je je link van photobucket of vergelijkbaar hier tussen en dan moet het werken. Succes en :kewlpics Grts Corsaliefhebber king:
Beste Erik Het beste kun je de foto eerst uploaden naar photobucket of een vergelijkbare site. Dan plaats je je link van photobucket of vergelijkbaar hier tussen en dan moet het werken. Succes en :kewlpics Grts Corsaliefhebber king:
E erik V Lid 19 feb 2014 #7 ik heb exact dezelfde als op de foto. dit weekend zal ik me eens bezig houden met een foto te uploaden
ik heb exact dezelfde als op de foto. dit weekend zal ik me eens bezig houden met een foto te uploaden
V VideoRipper Post best veel 19 feb 2014 #8 Tja, Google-links gaan niet werken... Welkom op ons mooie forum, Erik! :thumb