ik ben er ook achter gekomen van wie de auto is geweest en dat hij ingevoerd is vanuit belgie in 2007.
die jongen heeft heel veel problemen aan de auto gehad en na een aantal jaar toch maar weg gedaan.
er was iets met antivries in de auto en een slang die niet vast gekoppeld zat waardoor alles door de hele motor gespoten was.
ik weet wel dat hij er ontzettend veel aan gedaan heeft, ook een andere uitlaat is erop gekomen want zijn standaard uitlaat was meer een vierkante pijp.. er zijn andere schokbrekers op gekomen en hij is op zijn laagste stand gezet.
er was ook nog iets met een andere nokke as of hoe zo'n ding heet.
ik wil binnenkort even naar een garage gaan hem op de brug zetten en echt alles stapje voor stapje na laten kijken en dan ga ik duidelijke foto's maken van alle, zodat iemand misschien kan zien wat er allemaal aan veranderd is.
ik had ook gehoord dat de kilometerstand terug gezet was toen hij 190 had gelopen terug gezet naar 150.
maar of dat waar is weet ik niet, heb er een autopas bij vanaf 2007.
tenzij ze met een autopas ook kunnen rommelen.
maar goed de auto rijdt er niet minder om als zou hij meer gelopen hebben want hij rijdt als nieuw, de stoelen zitten strak en niet uitgeleefd en er zit geen krasje op de auto.