G gtc-5374 Lid 20 jul 2011 #1 Hallo iedereen! Mijn naam is Stan kom uit de omgeving van Oss en ben 21 jaar Sinds een aantal maanden ben ik een trotse eigenaar van een Opel Astra GTC 1.8 Sport uit 2004! na een beetje rondneuzen op dit forum heb ik me aangemeld! groetjes!
Hallo iedereen! Mijn naam is Stan kom uit de omgeving van Oss en ben 21 jaar Sinds een aantal maanden ben ik een trotse eigenaar van een Opel Astra GTC 1.8 Sport uit 2004! na een beetje rondneuzen op dit forum heb ik me aangemeld! groetjes!