V Vivaro B Lid 17 aug 2014 #1 Hallo allemaal, Mijn naam is Roland. Woon net over de grens in Belgie. Nieuw hier op het forum. Ben de eigenaar geworden van een Vivaro 1.9 DI uit 2004. Hoop veel info en eventueel hulp te vinden hier op het forum. Groet Roland.
Hallo allemaal, Mijn naam is Roland. Woon net over de grens in Belgie. Nieuw hier op het forum. Ben de eigenaar geworden van een Vivaro 1.9 DI uit 2004. Hoop veel info en eventueel hulp te vinden hier op het forum. Groet Roland.
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 17 aug 2014 #2 Welkome Roland Heb je fot,s van je Vivaro. Vindt het altijd erg mooie busjes :thumb :thumb Grts van Corsaliefhebber
Welkome Roland Heb je fot,s van je Vivaro. Vindt het altijd erg mooie busjes :thumb :thumb Grts van Corsaliefhebber
V Vivaro B Lid 18 aug 2014 #3 Foto's komen nog. Ben druk bezig met schoonmaken. Was echt een viezerik. uke